معرفی سالن های زیبایی شهر پرند، پردیس و هشتگرد

ما خانم ها عاشق آرایش کردن و زیباتر دیده شدن هستیم به گونه ای که آرایش کردن، به آرایشگاه رفتن و به زیبایی خود اندیشیدن به بخش جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده است و امروزه علاوه بر خانم ها آقایان نیز به مسئله زیبایی توجه دارند و از زیبایی استقبال می کنند ولی انتخاب یک آرایشگاه خوب نیز در رسیدن به زیبایی و حفاظت از سلامتی ما بسیار مهم است از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین سالن های زیبایی در شهر های پردیس، پرند و هشتگرد بپردازیم.

بنابر این شما اگر در یکی از این شهرهای جدید قصد سکونت دارید و یا به تازگی آنجا را برای زندگی انتخاب کردید ولی نگران انتخاب یک سالن زیبایی هستید با ما در این مقاله همراه باشید، نکات جالب و خوبی را برای شما بیان خواهیم نمود.همچنین شما میتوانید بهآگهی های سالن های زیبایی را در وب سایت شهرهای جدید سری بزنید.

بیان ویژگی های یک سالن زیبایی مناسب:

قبل از پرداختن به موضوع معرفی سالن های زیبایی شهر های جدید پرند، هشتگرد و پردیس قصد داریم به صورت خلاصه ویژگی های یک سالن زیبایی خوب را بیان نماییم بنابر این برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  • رعایت نکات بهداشتی

برای انتخاب یک سالن زیبایی برای انجام کارهای خدماتی مانند میکاپ و زیبایی ابرو و... لازم است به این نکته دقت کنید که در درجه اول آرایشگاه ها باید به نکات بهداشتی سالن توجه نمایند و سالن را به دور از هرگونه آلودگی نگه دارند.

یک سالن زیبایی مجهز و کاربلد در درجه اول به بهداشت و تمیزی وسایل و تجهیزات و سالن آرایشی خود بسیار اهمیت داده و تمام نکات بهداشتی را رعایت نموده از این رو در انتخاب یک‌ آرایشگاه این نکته را مورد توجه قرار بدهید.

  • توجه به وجود نیروهای متخصص

در انتخاب یک آرایشگاه زنانه شاید شما نیز به این نکته دقت زیادی کرده باشید که آیا آرایشگاه از افراد متخصص در زمینه های مختلف بهره می گیرد یا خیر زیرا در هنگام انجام میکاپ و یا مراقبت های پوستی می خواهید که آن ها به بهترین شکل ممکن برای شما انجام شود.

پس می توان گفت که نکته دوم در انتخاب یک سالن زیبایی مناسب وجود افراد متخصص و با تجربه در زمینه های مختلف زیبایی از جمله میکاپ، مراقبت های پوستی و ...  است.

  •  ارائه خدمات متنوع به مشتریان

به خاطر بسپارید که یک آرایشگاه خوب و حرفه ای معمولا چندین خدمات مختلف مانند: کوتاهی مو، آرایش مو، مانیکور، پدیکور، ناخن و ... را باهم ارائه می دهد که احتمالا یک مجموعه حرفه است، پس دقت کنید یک سالن زیبایی که خدمات متنوعی را ارائه می دهد به طور معمول دارای یک تیم حرفه ای بوده و همچنین یک‌ مدیر خلاق و حرفه ای نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش قدم به قدم کاشت دیپینگ ناخن

علاوه بر این موارد انتخاب یک آرایشگاه مناسب که خدمات متنوعی را نیز ارائه بدهد می تواند در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی کند؛ شاید بگویید چگونه؟ به شما توضیح خواهم داد. به این مثال توجه کنید اگر شما یک آرایشگاه را انتخاب کنید که خدمات متنوعی نداشته باشد و یا یکی از خدماتی که شما به آن احتیاج دارید را ارائه ندهد برای بهره مندی از آن خدمات چه باید بکنید؟

در این جا شما باید یک آرایشگاه دیگر را انتخاب نموده و به آنجا مراجعه کنید که در این صورت علاوه بر هزینه باید زمانی را برای رفت و آمد به دو آرایشگاه صرف کنید، این مسئله برای افرادی که پر مشغله هستند صرف وقت یک مشکل بزرگ به شمار می آید.

بنابراین انتخاب یک آرایشگاه که خدمات متنوع ارائه می دهد و دارای یک تیم حرفه ای و مجرب است نیز یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب یک آرایشگاه خوب و مناسب است.

  • مجهز بودن سالن زیبایی

یک سالن آرایشی خوب باید از جدید ترین و به روز ترین ابزارها و وسایل آرایشی مانند: برس های حرفه ای، سشوار، صاف کننده مو و ... بهره بگیرید علاوه بر این از وسایلی استفاده کند که دارای کیفیت عالی بوده و از برند های معتبر آرایشی هستند.

  • مهارت های مدیریت زمان

مراکز آرایشی از نظر مراجعه مشتریان همیشه به یک صورت نیستند، گاهی ممکن است که آرایشگاه خلوت و گاهی دیگر شلوغ بوده و مراجعه مشتریان به سالن زیاد باشد از این رو مدیریت زمانی خوب در هنگام شلوغی آرایشگاه برای خدمات رسانی به مشتری ها ضروری است و مدیر یک آرایشگاه خوب باید این زمان را به خوبی مدیریت کند، زیرا افراد تمایل چندانی ندارند که وقت زیادی را برای دریافت خدمات صرف کنند.

  • خلاقیت

یک آرایشگر باید علاوه بر این که تکنیک های آرایشی را به خوبی می داند از ابتکار عمل برخوردار ‌باشد و بتواند به صورت منحصر به فرد افراد را جذاب‌تر کند به طور مثال استفاده از برخی رنگ ها در چهره نه تنها به چهره زیبایی نمی بخشد بلکه گاهی ممکن است از زیبایی ذاتی خود فرد نیز بکاهد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت های آرایش در شب و روزچگونه است؟

از این رو آرایشگاهی را انتخاب کنید تا اشخاصی که در آن به ارائه خدمات می پردازند بتوانند به بهترین شکل سلایق مشتری های خود را بر آورده کنند.

معرفی بهترین سالن زیبایی در شهر هشتگرد:

معرفی-بهترین-سالن-زیبایی-در-شهر-هشتگرد

در ابتدا به صورت مختصر به معرفی شهر هشتگرد می پردازیم تا اگر قصد سکونت و یا انتخاب یک آرایشگاه زیبایی در این محل را دارید با این شهر آشنا شوید.

شهر هشتگرد که به آن نوین شهر هشتگرد نیز گفته می شود یکی از شهرهای استان البرز است که در سال های اخیر بنا شده و طرح این شهر به منظور پاسخگویی به نیاز گسترده به مسکن و جلوگیری از ازدحام جمعیت در کلان شهر ها به عنوان یک سیاست ضروری در دستگاه کار دولت قرار گرفته است و در سال 1364 دولت واگذاری بخشی از زمین روستای فشند را برای اجرای این طرح به وزارت مسکن و شهرسازی ابلاغ نموده است.

 در سال 1370 شورای عالی معماری و شهرسازی اجرای این طرح را به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد سپرد همچنین در دوره دوم شورای شهر، برای شهر هشتگرد نام مِهستان در نظر گرفته و تصویب شد علاوه بر این شهر هشتگرد دارای آب و هوای مناسب و ویژگی های منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید:

سالن های عقد و عروسی در شهرهای هشتگرد، پرند و...

حال که به صورت کلی اطلاعاتی را در زمینه شهر هشتگرد به دست آوردید قصد داریم در ادامه چند سالن زیبایی و آرایشی واقع در شهر جدید هشتگرد را به شما معرفی کنیم.

سالن زیبایی ستاره شهر:

این آرایشگاه در شهر جدید هشتگرد، خیابان باهنر و روبه روی مخابرات قرار گرفته که دارای یک کادر حرفه ای و دوره دیده است و خدماتی از جمله: پاک سازی صورت، میکاپ صورت عروس، خدمات گریم، اپلاسیون، خدماتی از قبیل  طراحی و کاشت ناخن، خدمات صورت و ابرو، انواع اکستنشن ها، انواع رنگ ها و مش ها و... را با کمک کادر حرفه ای خود به بهترین شکل ارائه می دهد.

راه ارتباطی با آرایشگاه زیبایی ستاره شهر: 0214233972

سالن زیبایی پرنسس:

آرایشگاه پرنسس که واقع در هشتگرد خیابان، گلساران، خیابان طالقانی، کوچه هفتم است از کادر حرفه ای و متخصص خود برای ارائه انواع خدمات آرایش و پیرایش از جمله: خدمات عروس، میکاپ و گریم تخصصی، انواع شنیون باز و بسته با جدید ترین طرح های به روز دنیا، خدمات پوست و زیبایی، طراحی و کاشت ناخن، اپیلاسیون، اصلاح ابرو و مو، انواع رنگ و مش و ... استفاده می کنند.

راه های ارتباطی با آرایشگاه پرنسس: 0921134986 _ 02644525582

سالن زیبایی رزاگل:

این آرایشگاه واقع در شهر هشتگرد، بلوار جمهوری، خیابان شقایق از یک کادر حرفه ای و مجرب و متخصص بهره می گیرند و خدماتی همانند: اپلاسیون، میکاپ، گریم عروس و گریم تخصصی، انواع کوتاهی مو، خدمات پوست و زیبایی، انواع رنگ و لایت و مش و... را ارائه می دهد.

راه های ارتباطی با آرایشگاه رزاگل: 02644253285_ 09371448033

معرفی بهترین سالن های زیبایی شهر پرند:

معرفی-بهترین-سالن-های-زیبایی-شهر-پرند

شهر پرند با 7 فاز مسکونی و صنعتی امروزه به عنوان یکی از قطب های جذب سرمایه در اطراف تهران تبدیل شده و توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده است. پرند شهری تازه تاسیس از توابع استان تهران است که در 30 کیلومتری آزاد راه تهران _ ساوه  و جنوب غربی تهران واقع شده است که دارای وضعیت آب و هوایی شبیه به آب و هوای شهر تهران بوده البته میزان رطوبت و بارندگی آن کمتر از پایتخت است. ولی نکته مهم در مورد شهر پرند آلودگی کمتر آن نسبت به تهران است.

سالن زیبایی بهار:

آرایشگاه بهار خدماتی از قبیل: گریم و میکاپ تخصصی صورت، شنیون و دیزاین مو، انجام مراقبت های پوستی و زیبایی، خدمات مژه و اکستنشن مو، کراتین مو، احیای موهای آسیب دیده، پلکسی تراپی و انجام خدمات تخصصی ناخن و... را ارائه می دهد. یکی از شعبات آرایشگاه بهار واقع در شهر پرند، میدان استقلال، پاساژ تیراژه، ورودی سورن، طبقه دوم، واحد 124 است.

راه های ارتباطی با آرایشگاه بهار:

02156219584_ 09301615240

سالن زیبایی هستی:

آرایشگاه هستی با مدیریت سر کار خانم هستی میثاقی یکی از تخصصی ترین مراکز زیبایی در شهر جدید پرند است که دارای 27 سال سابقه کار است و خدماتی از قبیل آرایشی بهداشتی، خدمات زیبایی، صورت، ابرو، مژه و... توسط متخصصان حرفه ای را ارائه می دهد.

این آرایشگاه در شهر پرند، بلوار جمهوری، بلوک 2F طبقه دوم قرار گرفته است، راه های ارتباطی به سالن هستی:

02156796620_09127988561

سالن زیبایی ایلین:

آرایشگاه ایلین با استفاده از کادر مجرب خدماتی همچون اصلاح مو، ابرو، خدمات آرایشی، انواع رنگ مو و... را ارائه می دهد که واقع در فاز 4 پردیس خیابان 22 بهمن، مجتمع ارکیده، بلوک 4، واحد4 است.

راه های ارتباطی با آرایشگاه ایلین:

09394114260

معرفی بهترین سالن های زیبایی شهر پردیس:

معرفی-بهترین-سالن-های-زیبایی-شهر-پردیس

شهر جدید پردیس یکی از شهرهای استان تهران است که به دلیل افزایش قیمت خانه ها در این استان دارای طرفداران زیادی بوده، این شهر واقع در استان تهران و شامل سه بخش اصلی پردیس، بومهن می باشد که از سال 1397 جاجرود را نیز در بر می گیرد.

شهر پردیس با شهرستان های دماوند در طرف شرق و تهران در غرب، و از شمال با شمیرانات و پاکدشت در جنوب همجوار است و دارای 4200 هکتار وسعت و دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی چهار فصل و شیب و پوشش گیاهی مناسب است.

سالن زیبایی فرشته:

آرایشگاه فرشته خدماتی از جمله: کوتاهی مو، رنگ و مش، آمبره، سامبره، میکروبلیدینگ ابرو، اکستنشن مژه، میکاپ و گریم تخصصی، ماساژ، اپیلاسیون و ... را انجام می دهد و همچنین این مرکز ویژگی هایی از جمله مشاور تلفنی و حضوری، رعایت نکات بهداشتی، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت را دارد که شما با اطمینان خاطر می توانید به این آرایشگاه مراجعه نموده و از انواع خدمات زیبایی بهره مند شوید.

آرایشگاه فرشته واقع در شهر پردیس، فاز1، بلوار ابن سینا، خیابان نوروز4، روبه روی مهد گلها، ساختمان اداری پردیسان، طبقه همکف، واحد1است.

راه های ارتباطی با آرایشگاه فرشته:

09194215426_76285844

سالن زیبایی بورگ:

آرایشگاه بورگ در سال 1398 با مدیریت خانم روئین در منطقه پردیس شروع به کار نموده است که در حال حاضر دارای 30 نفر پرسنل در یک محیط آرام و خوشایند میزبان شما عزیزان است، این آرایشگاه کلیه خدمات زیبایی از جمله کوتاهی و رنگ و مش مو، میکاپ، اپیلاسیون، مانیکور، پدیکور را با جدید ترین متد ها به مشتریان خود ارائه می دهند.

آدرس و راه ارتباطی با آرایشگاه بورگ:

پردیس فاز 2، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد 208

02128425775_ 02176299835

سالن زیبایی عسل بانو:

آرایشگاه عسل بانو خدماتی از جمله: انواع کاشت ناخن که شامل پودر، ژل، کاور ژل، بیبی بومر، مانیکور و پدیکور با اسکراپ و کف سابی، لاک ژلیش، خدمات طراحی و دیزاین  و اصلاح با آب، جدید ترین میکاپ ها و شنیون ها، خدمات تخصصی رنگ مو، ماساژ صورت، وکس، انواع کوپ های ژورنالی و ... را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس و راه ارتباطی با سالن زیبایی عسل بانو:

پردیس، فاز4 نرسیده به میدان فردوس خیابان رضوان، رضوان 2 ، پلاک 32، آرایشگاه عسل بانو

09909353463

معرفی-سالن-های-زیبایی

 

در این مقاله سعی نمودیم که اطلاعاتی را در مورد نحوه انتخاب بهترین آرایشگاه را برای شما بیان نماییم تا شما بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید علاوه بر این سعی نمودیم به صورت خلاصه شهر های جدید پرند، پردیس، هشتگرد را به شما معرفی کنیم و به موضوع اصلی مقاله یعنی معرفی بهترین سالن های زیبایی در این شهر های تازه تأسیس بپردازیم.

امید است که توانسته باشیم گام کوچکی را در این راه برای کمک به شما عزیزانی که به زیبایی خود اهمیت می دهید برداریم. 


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله معرفی سالن های زیبایی شهر پرند، پردیس و هشتگرد چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت