مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر های پرند، پردیس، هشتگرد، اندیشه

یکی از رسم هایی که ما ایرانی ها از زمان های قدیم تا کنون داریم، رسم خرید سیسمونی برای اولین فرزند دخترمان است. یکی از لذت بخش ترین کارهایی که پدر و مادر ها و همچنین خانواده ها انجام می دهند خرید سیسمونی برای فرزند دلبندشان است، زیرا شما با این کار تمام وسایلی که نوزاد به آن احتیاج دارد از کوچک تا بزرگ خریداری نموده و خود را برای آمدن نوزاد آماده می کنید؛ ولی توجه کنید میزان سیسمونی که خانواده ها تهیه می کنند بستگی به میزان توانایی و بودجه آن ها برای این کار دارد، از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی لوازم مورد نیاز برای سیسمونی و مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر های پرند، پردیس، هشتگرد و اندیشه بپردازیم.

راهنمای خرید سیسمونی مناسب:

متأسفانه در حال حاظر در کشور ما به دلیل تجمل گرایی و چشم و هم چشمی ها و صحبت های اطرافیان اغراق و زیاده روی هایی در خرید و تهیه سیسمونی اتفاق می افتد و سبب می شود که خانواده برای تهیه اقلامی که حتی ممکن است نوزاد هیچ گاه از آن ها استفاده نکند خود را به دردسر انداخته و گاهی در وضع بد معیشتی قرار بگیرند.

بنابراین لازم نیست که هیچ گاه به این موارد توجه کنید که خانواده های دیگر برای نوزادان خود چه وسایلی را به عنوان سیسمونی تهیه نمودند؛ بلکه شما در هنگام خرید سیسمونی باید به چند نکته مهم توجه نمایید و سوالاتی را از خود بپرسید و سپس اقدام به خرید سیسمونی کنید. البته در این بین توجه به مهمترین مراکز خرید سیسمونی نیز دارای اهمیت بسیاری است.

  • اولین سوالی که در هنگام خرید سیسمونی باید به آن دقت فراوان داشته باشید این موضوع است که آیا خانه شما و یا فرزندان شما گنجایش خرید سیسمونی زیاد را دارد و یا نه؟ به طور مثال اگر شما مستاجر هستید و خانه ای کوچک دارید لازم است که فقط وسایل ضروری را تهیه نموده و از خرید وسایل غیر ضروری که فقط جنبه تزئینی و یا چشم و هم چشمی دارند خود داری نمایید.
  • دومین سوال که بیشتر به موضوع خرید لباس کودکان اشاره دارد این است که نوزاد شما در چه فصلی به دنیا می آید؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با سن نوزاد لباس های مناسب هر فصل را برای او تهیه کنید و از خرید لباس های غیر ضروری که مناسب سن و یا فصل نیستند خود داری نمایید. البته انتخاب مهمترین مراکز خرید سیسمونی نیز می تواند به شما در این راه کمک فراوانی بکند.
  • دختر و یا پسر بودن نوزاد، یکی دیگر از مسائلی که می تواند به شما در خرید سیسمونی مناسب کمک فراوانی بکند تعیین جنسیت نوزاد است زیرا این کار سبب می شود که شما بدانید قرار است چه رنگ و چه مدل هایی را متناسب با جنسیت فرزند خود انتخاب نمایید و از خرید های بی مورد اجتناب کنید.
  • توجه به قدرت خرید، به طور قطع می توان گفت که میزان قدرت خرید در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است بنابر این در خرید سیسمونی بهتر است به میزان قدرت خرید خود توجه نمایید و لزومی ندارد که به خاطر حرف ها و چشم و هم چشمی ها برای یک مدت زندگی را برای خود سخت کنید.

راهنمای خرید اسباب بازی برای کودکان:

راهنمای-خرید-اسباب-بازی-برای-کودکان

در هنگام خرید اسباب بازی برای نوزاد خود سعی کنید که اسباب بازی زیادی را خریداری نکنید و چیزهایی که مناسب سن نوزادی هستند را تهیه کنید و از خرید اسباب بازی هایی که برای سنین بالاتر هستند خودداری نمایید. از این طریق شما هم می توانید جلوی هزینه های اضافی را بگیرید و هم این که به مرور زمان و با سلیقه کودک خود بقیه لوازم و اسباب بازی های مورد نیاز او را تهیه نمایید.

البته در هنگام خرید اسباب بازی های نوزاد خود بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید و به این نکته نیز توجه داشته باشید که خرید اسباب بازی به منظور ایجاد شادی و افزایش و رشد هوش و مهارت های کودکان شما است.

  • در هنگام خرید، اسباب بازی هایی که دارای رنگ های شاد و جنس سفت هستند را انتخاب نمایید.
  • انتخاب اسباب بازی های درشت برای 4 ماه اول نوزادان است.
  • همچنین می توانید چند کتاب با تصاویر درشت و جذاب نیز برای کودکان خود انتخاب نمایید.
  • از بهترین و مهمترین مراکز خرید سیسمونی لوازم و اسباب بازی کودک خود را تهیه کنید.

راهنمای خرید لوازم بهداشتی نوزاد:

راهنمای-خرید-لوازم-بهداشتی-نوزاد

لوازم بهداشتی را سعی کنید نزدیک به تولد نوزاد خریداری کنید تا تاریخ تولید آن ها جدیدتر و خیال شما از این بابت راحتر باشد، لوازم بهداشتی ضروری نوزاد شامل: شامپو، ناخن گیر، صابون بچه، پودر صابون، پماد سوختگی، روغن بدن بچه، شامپو بدن بچه، برس، شانه، لیف، دستمال مرطوب، پوشک، زیر انداز تعویض پوشک، دستمال خشک کن و ... است، به خاطر داشته باشید که حتما وسایل بهداشتی نوزاد را از مهمترین مراکز خرید سیسمونی تهیه کنید تا بهترین لوازم بهداشتی را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار بدهند و شما از سلامت آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.

راهنمای خرید حوله مناسب برای نوزاد:

راهنمای-خرید-حوله-مناسب-برای-نوزاد

به خاطر داشته باشید که بهترین حوله برای نوزاد حوله کلاه دار است ولی اگر قصد خرید حوله تن پوش را نیز دارید بهتر است آن را برای سن 2 سال به بالا خریداری کنید، زیرا شما می توانید تا سن 2 سال از حوله کلاه دار برای فرزند خود استفاده نمایید و از سن 2 سال به بالا که کودک می تواند به خوبی بایستد از حوله تن پوش استفاده کنید، پس برای این که بتوانید هم خرید خوب داشته باشید و هم هزینه اضافی نکرده باشید از خرید حوله های تن پوش سایز های کوچک خود داری کنید.

راهنمای خرید سرویس کالسکه برای نوزاد

راهنمای-خرید-سرویس-کالسکه-برای-نوزاد

برخی از خانواده ها به دلایل مختلف به طور مثال چشم و هم چشمی یا تجمل گرایی اقدام به خرید سرویس کالسکه می کنند که حتی ممکن است برخی از وسایل این سرویس ضروری نبوده و شخص از آن ها استفاده چندانی نکند.

اما اگر قصد خرید سرویس کالسکه را دارید نکاتی است که می توانید به آن ها توجه نموده و مقداری در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. این نکات عبارت اند از:

  • یکی از وسایلی که در سرویس کالسکه وجود دارد کریر است که شما تا 6 ماهگی فرزند خود می توانید از آن استفاده کنید و بعد از آن برای کودک شما کاربردی ندارد بنابر این می توانید به جای هزینه کردن برای خرید آن، برای این‌ مدت کوتاه کریر را از شخص دیگر قرض نموده و تنها روکش آن را تعویض نمایید.
  • در هنگام خرید سرویس کالسکه رنگی را انتخاب نمایید که کمتر کثیف شود و یا برای تمیز نگه داشتن آن می توانید از کاور های پلاستیکی استفاده کنید.
  • همچنین اگر قصد خرید آغوشی را دارید سعی کنید مدل هایی را انتخاب نمایید که کودک در آن امکان خوابیدن را دارد و علاوه بر این دارای محافظ گردن است.

راهنمای خرید سرویس چوب برای نوزاد:

راهنمای-خرید-سرویس-چوب-برای-نوزاد

مهمترین بخش خرید سیسمونی برای نوزاد که بخش قابل توجهی از بودجه مد نظر خود را باید در این بخش صرف کنید انتخاب و خرید سرویس چوب است، این سرویس می تواند شامل مواردی همچون: کمد لباس، ویترین برای اسباب بازی کودک، انواع تخت های بزرگ و کوچک و گهواره باشد، بنابر این شما با مراجعه به مهمترین مراکز خرید سیسمونی علاوه بر این که می توانید از کیفیت مطمئن باشید، تنوع در انتخاب را نیز تجربه می کنید.

همچنین نکات زیر نیز می تواند به شما در یک انتخاب مناسب کمک فراوانی بکند. این نکات عبارت اند از:

  • قبل از اقدام به خرید سرویس چوب به فضای منزل خود توجه نمایید و بر اساس فضای منزل خود به خصوص اتاق ها اقدام به خرید کنید.
  • اگر شما جای کافی ندارید و یا منزل کوچکی دارید به این فکر کنید که آیا می توانید لباس فرزند خود را درون کمد خود جای بدهید زیرا کمد لباس کودک فضای قابل توجهی را اشغال می کند و اگر شما فضای کافی نداشته و یا در یک‌ اتاق مشترک با فرزند خود باشید دچار مشکل می شوید.
  • اگر قصد خرید تخت خواب کودک و نوجوان را دارید توجه کنید تختی را انتخاب نمایید که امکان تبدیل شدن از تخت کودک به نوجوان را داشته باشید این گونه هم در فضا و هم در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

راهنمای خرید لباس نوزاد:

راهنمای-خرید-لباس-نوزاد

بعضی از افراد به دلیل چشم و هم چشمی در خرید لباس برای نوزاد بسیار اسراف می کنند و گاهی آنقدر لباس برای نوزاد خریداری می کنند که حتی گاهی کودک بدون آن که یک بار لباس را به تن کند لباس برای او کوچک می شود، از این رو در هنگام خرید لباس برای نوزاد خود لطفاً به موارد زیر توجه داشته باشید، رعایت این نکات می تواند به شما در هزینه ها کمک فراوانی بکند.

  • توجه کنید که نوزاد شما در چه ماهی متولد می شود و متناسب با همان فصل لباس های مورد نیاز او را تهیه کنید.
  • نوزاد در هر ماه از تولدش به 3 دست لباس نیاز دارد و خرید بیشتر از آن فقط برای شما هزینه در پی دارد.
  • 3.متناسب با هر ماه برای کودک لباس متنوع و مناسب خریداری کنید.

انتخاب بهترین و مهمترین مراکز سیسمونی نیز که دارای پرسنل کار آزموده هستند می تواند به شما در انتخاب لباس نوزاد در فصول مختلف کمک‌ فراوانی بکند.

 اکنون که‌ راهنمایی های بالا در زمینه خرید سیسمونی کودک را مطالعه نمودید و تصمیم‌ نهایی خود را برای خرید وسایل نوزاد گرفته‌اید، قصد داریم مهمترین مراکز خرید سیسمونی را به شما معرفی نماییم به خصوص اگر ساکن شهر های جدید هشتگرد، پردیس، پرند و اندیشه هستید. پس در ادامه مقاله لطفاً با ما همراه باشید.

معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی شهر پرند:

اگر شما در شهر پرند زندگی می کنید و یا قصد خرید سیسمونی از مهمترین مراکز خرید سیسمونی شهر پرند را دارید می تواند به یکی از مراکز زیر مراجعه نموده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

  • اسباب بازی و سیسمونی جزیره اسباب بازی واقع در پرند، پاساژ پردیسان، پلاک 8، شماره تماس: 56720873
  • اسباب بازی و سیسمونی دنیای کودک واقع در پرند، پاساژ پردیسان شرقی، طبقه 2، پلاک 14، شماره تماس:56724744
  • اسباب بازی و سیسمونی جایزه خوب واقع در شهر پرند، بلوار جمهوری اسلامی، کوهستان، سرو3، سرو4، شماره تماس: 09357572858

معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر هشتگرد.

  • اسباب بازی فروشی و سیسمونی آفتاب واقع در هشتگرد، تقاطع 22 بهمن،  بین مقداد و میدان شهدا، شماره تماس: 02644211222
  • سیسمونی شمیم واقع در هشتگرد، خیابان جلال آل احمد، خیابان براتی، شماره تماس: 02644212088
  • سیسمونی سرای ملی کودک واقع در هشتگرد، ضلع شمالی میدان امام، تلفن تماس: 02644234481

معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر پردیس:

  • سیسمونی قصر کودک پردیس واقع در شهر پردیس، فاز2، مجتمع تجاری میلاد، واحد 145، شماره تماس:02176298953
  • سیسمونی نی نی واقع در شهر پردیس، فاز یک، میدان عدالت، مرکز خرید جام جم، سایت غربی، پلاک 18 ، شماره تماس: 02176271064
  • فروشگاه سیسمونی و بچه گانه بی بی لند واقع در شهر پردیس، فاز2، پاساژ بهاران، طبقه همکف، پلاک 116، شماره تماس:02176245850

معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر اندیشه:

  • سیسمونی فندوق واقع در شهر اندیشه، فاز یک، خیابان دنیای مالی، خیابان شاهد شرقی شماره تماس: 09198414979
  • سیسمونی سپید ناز واقع در اندیشه، بلوار دنیای مالی، بین کوچه شقایق ششم و هفتم شرقی، شماره تماس: 02165522436
  • سیسمونی رویا واقع در شهر اندیشه، فاز یک، شهریار، بلوار ولایت، شماره تماس: 02165526531

این ها نمونه هایی از مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهرهای پرند، پردیس، هشتگرد و اندیشه هستند.

در این مقاله سعی نمودیم در مورد خرید سیسمونی نوزاد به شما کمک‌ نموده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم تا بتوانید با مطالعه آن ها از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری نموده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

علاوه بر همه این ها سعی نمودیم‌ مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر های اندیشه، پرند، پردیس و هشتگرد را به شما معرفی نماییم تا بتوانید در کنار صرفه جویی در هزینه ها بهترین و با کیفیت ترین وسایل را برای دلبند خود خریداری کنید.

امید است که توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. 


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر های پرند، پردیس، هشتگرد، اندیشه چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت