راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران

امروزه شلوغی و آلودگی شهرهای بزرگ از جمله تهران سبب شده است که بسیاری از افراد تصمیم بگیرند به خارج از شهر بروند و اقدام به خریداری خانه و ویلا در اطراف شهر کنند، اما خرید خانه و ویلا در اطراف شهر تهران مستلزم توجه به نکات مهم است و رعایت آن ها می تواند مسبب آن باشد که ویلا و یا ملک خریداری شده ، مطابق سلیقه و عاری از مشکل باشد، در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید ویلا در اطراف شهر تهران پرداخته و نکات مهم  در خرید ویلا را  بیان کنیم پس  تا پایان مقاله با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم به آگهی های ما در شهرهای جدید سری بزنید.

راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران:

خرید ویلا در اطراف تهران

خرید ویلای لوکس:

اولین نکته ای که در راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران باید بدانیم این موضوع است که قصد دارید چه نوع ویلایی را خریداری کنید؟ یک ویلای لوکس و زیبا با تمام امکانات و یا یک ویلای ساده؟ اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید یک ویلای زیبا و مدرن خریداری کنید، در هنگام خرید باید به نکاتی را همانند: آشپزخانه مجهز و لوکس، استخر، دوربین، دزدگیر، آلاچیق، اتاق خواب های شیک و پذیرایی مدرن در نظر داشته باشید تا ویلای مدنظر شما، مطابق سلیقه شما باشد و به طبع آن چنین ویلاهایی بسته به انواع امکاناتی که دارند از قیمت های بالایی نیز برخودارهستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ویلا

خرید ویلای لوکس

اگر قصد دارید فقط در طبیعت باشید و از آن لذت ببرید نیازی نیست که به دنبال ویلاهای لوکس و فوق پیشرفته باشید بلکه خرید یک ویلای ساده  و با صفا با نماهای باغ و طبیعت زیبا ، می تواند شما را به اهدافتان برساند و البته که برای خرید چنین ویلاهایی نباید هزینه زیادی داد.

خرید ویلا در فصل مناسب:

خرید ویلا در فصل مناسب

بیشتر افراد به خصوص اشخاصی که در تهران زندگی می کنند بیشتر در ایام تعطیل مانند عید و یا فصل بهار و تابستان به اطراف تهران سفر کرده و به فکر خرید یک ویلا می افتند، پس در فصل بهار و تابستان به دلیل افزایش گردشگر و مسافر و متقاضی برای خرید ویلا، قیمت ویلا به صورت چشمگیری افزایش پیدا می کند و همچنین ممکن است که نتوانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید و برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

اما در مقابل در فصل زمستان و پاییز به دلیل کاهش مسافر و گردشگر قیمت ویلا به صورت چشمگیری تغییر پیدا می‌کند و همچنین می توانید با کمی جست و جو و صرف زمان ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید و توجه خودرا برای برنامه ریزی آن معطوف نمایید.

 

 

 توجه به نوع زمینی که قصد خرید آن را دارید:

نوع زمین در خرید ویلا

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران بسیار حائز اهمیت است این موضوع قابل ارزیابی است که در هنگام خرید زمین برای ساخت ویلا حتما توجه کنید زمینی را که خریداری می‌کنید دارای چه خصوصیاتی است و از تمام جوانب آن را در نظر بگیرید آیا مسکونی است ؟ و یا کشاورزی، زیرا ساخت و ساز در زمین های کشاورزی در اطراف تهران به خصوص شمال کشور ممنوع می باشد و فقط این زمین ها هستند که قیمت پایین تری نسبت به سایر زمین های مخصوص ساخت و ساز دارند.

در طرح مبارزه با زمین خواری و جنگل خواری که امروزه توجه بیشتری به آن می‌شود هر ویلایی که در این زمین ها ساخته شود تخریب می شود و اگر صاحب ویلا بتواند از تخریب ویلا جلوگیری کند از تمام انشعابات قانونی محروم می گردد، این امر سبب می شود که قیمت این سازه به شدت افت پیدا کند، پس لازم است که بگوییم در هنگام خرید ویلا حتما توجه داشته باشید زمینی که سازه بر روی آن بنا شده است بدون مشکل و عاری از هر گونه تخلف باشد و از نوع زمین های کشاورزی نباشد تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید و معاملات راحت‌تر و آسوده خاطری داشته باشید.

سند رسمی و قانونی:

شما در برخی از شهرهای اطراف تهران مانند شهرهای دنج شمالی کمتر ملکی را پیدا می کنید که دارای سند رسمی و قانونی باشد و بسیاری از خرید و فروش ملک ها در این مناطق به صورت دستی بوده و یا فاقد سند مشخصی از شهرداری هستند چرا که از حد جنگل و اراضی کشاورزی تجاوز کرده و یا اصول قانونی را رعایت نکرده اند.

در بعضی موارد نیز سند دستی و یا قولنامه ای که از طرف فروشنده به خریدار داده می شود دارای مشکلاتی است بنابراین یکی دیگر از توصیه های ما در راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران توجه به موضوع سند زمین است که حائز اهمیت بوده و باعث آسوده خاطر شدن از معاملاتی است که در خرید و فروش می‌شود.

وجود دلالان و سودجویان:

دلالان و سودجویان در خرید ویلا

برخی افراد هستند که از بی‌خبر بودن مشتریان خود سوء استفاده کرده و ملک را بالاتر از ارزش و قیمتی که دارد به شخص می فروشند، بنابر این در خرید ویلا در اطراف شهر تهران سعی کنید که حتما" جست و جو کنید و از قیمت ها آگاهی داشته باشید تا در دام دلالان گرفتار نشوید.

فریب تبلیغات را نخورید:

تبلیغات فریب دهنده خرید ویلا

یکی دیگر از شگرد دلالان برای فریب مشتریان ارائه تبلیغات کاذب و بی اساس است، به طور مثال از اسم هنرمندان و یا افراد مشهور سوء استفاده می کنند و عنوان می شود فلان بازیگر و یا فوتبالیست در این منطقه ویلا دارد، هرگز فریب این افراد سودجو را نخورید زیرا این افراد برای گرمی بازار خود چنین دروغ هایی را بیان می‌کنند.

و یا مثلا" ممکن است در طول مسیر بنرهایی را مشاهده کنید تحت عنوان فروش ویلا ارزان‌تر از همه جا، این ها نیز نوعی فریب برای ترغیب افراد برای خرید ویلاهای مشکل دار و در کمین افراد سود جواست پس حتما"در هنگام خرید ویلا به چنین نکاتی توجه کنید. این نیز یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران به شمار می اید.

ویلا ساحلی بخریم یا جنگلی:

قبل از آن که اقدام به خرید ویلا نمایید حتما" مشخص کنید که قصد خرید چه نوع ویلایی را دارید و دوست دارید منظره ویلای شما به طرف دریا و یا جنگل باشد؟

ویلا ساحلی به ویلایی گفته می شود که در کنار خط ساحلی و با فاصله اندک از دریا ساخته می شود، این ویلاها دارای یک سری معایب و مزایا هستند، از مزایایی که می توان برای این ویلاها بیان نمود این است که شما می توانید یک چشم انداز مستقیم از دریا داشته، صدای امواج را بشنوید و دسترسی راحت و آسان به ساحل داشته باشید ولی معایبی که این نوع ویلا ها دارند این است، که از آن جایی که ویلا نزدیک به ساحل دریا است در فصول گرم مانند تابستان هوای اطراف آن به شدت شرجی می شود و این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد قابل تحمل نباشد. علاوه بر این هزینه نگهداری از ویلاهای ساحلی به دلایل رطوبت هوا نسبت به ویلاهای جنگلی بیشتر است. پس قبل از خرید ویلا توجه داشته باشید که داشتن دسترسی به کدام منظره برای شما لذت بخش تر است.

توجه به کیفیت ساخت ویلا:

کیفیت ساخت ویلا

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید ویلا  توجه به کیفیت و نوع ابزارهای به کار رفته در ساخت ویلا است. به طور قطع شما برای خرید یک ویلا هزینه های زیادی را متحمل می‌شوید وطبیعی است که انتظار داشته باشید ویلای شما با کیفیت باشد، و شما هرچه بیشتر هزینه کنید می توانید ویلای با کیفیت تری داشته باشید و از آن جاکه دلالان همیشه در صحنه حضور دارند باید حواس خود را معطوف به دقت در خرید نمایید و قبل از خرید یک ساختمان کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید.

 

کلام آخر در خرید ویلا

در این مقاله سعی نمودیم نکات مهمی را در زمینه راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با مطالعه این نکات بهترین انتخاب را در خرید ویلا و ساختمان مورد نظر خود در اطراف تهران داشته باشید.

 

 


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله راهنمای خرید ویلا در اطراف تهران چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت