معرفی بهترین و معروفترین مراکز خرید تهران

یکی از اصلی ترین دلیل گردشگران ایرانی و خارجی تهران مراکز خرید این شهر است. امروزه مراکز خرید فقط جایی برای خرید مایحتاج روزانه نیستند؛ بلکه شامل انواع رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها، سینما و سالن تئاتر و مراکز بازی و... هستند. در حال حاضر مردم به مراکز خرید فقط برای خرید نمی روند بلکه برای وقت‌گذرانی، قرارهای دوستانه، کاری و تماشای فیلم در سینما، بازی کودکان و بزرگسالان و نیز به مراکز خرید می‌روند. پس اگر شما هم به دنبال مراکز خریدی هستید که همه جوره در آن وقت بگذرانید با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب 8 تا از بهترین مراکز خرید خوب، مناسب و هم اینکه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایشان میتوانند روز خوبی برای شما بسازند را خواهیم گفت.

مرکز خرید پالادیوم

یکی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید پالادیوم در زعفرانیه تهران است که شباهت زیادی به ایران مال دارد. در این مجتمع تجاری بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی لوکس را می توانید پیدا کنید. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برند محصول مورد نظرتان برایتان مهم است حتما به این مرکز تجاری مراجعه کنید، قطعا محصولاتشان مورد پسندتان قرار خواهد گرفت.

برای مراجعه به این مرکز خرید بهتر است بدانید که ساعت کار مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه در واحدهای مختلف و روزهای گوناگون هفته متفاوت است. پس اگر تصمیم به رفتن دارید اول باید ساعت کاری دقیق این مرکز خرید را بدانید تا دچار مشکل نشوید.

مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

واحدهای تجاری مرکز خرید پالادیوم تهران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00 آماده خدمت رسانی هستند

واحدهای غذایی در روزهای پنج شنبه از ساعت 11 صبح تا 23:30 آماده خدمت رسانی هستند.

در بقیه روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 23:00 آماده سرویس‌دهی به بازدیدکنندگان عزیز هستند.

قابل ذکر است که باید توجه کنید ساعات کاری در روزهای تعطیلات رسمی یا جشن‌های مختلف داخل مجتمع تجاری پالادیوم زعفرانیه، تغییر می کند. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت کاری می‌توانید با مرکز اطلاعات پاساژ به شماره 22010600-021 تماس بگیرید.

 آدرس دقیق این مرکز خرید؛ تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم

مرکز خرید ارگ

از آن جایی که مرکز خرید ارگ در تجریش است، اگر شما هم ساکن شمال شهر تهران هستید؛ بهترین انتخاب برای خرید روزانه و سالانه ی شما مرکز خرید ارگ تجریش است. این مرکز در ضلع شمالی میدان تجریش روبروی بازارچه سنتی و فضاهای سنتی کسب و کارش قد علم کرده و تناقض عجیبی از سنت و مدرنیته را در یک قاب به نمایش می‌گذارد. با نگاه کردن به این قاب از تهران می‌توانید همه آنچه این شهر با آن درگیر است را یکجا ببینید.

مرکز خرید ارگ

ساعت کاری مرکز تجاری ارگ تجریش هر روز از ساعت  10 صبح الی 23 است.

در مرکز خرید ارگ همه چیز می توانید پیدا کنید به قولی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید در ارگ تجریش پیدا کنید. برای همین زمانی که قصد خرید دارید باید طبقات مختلف ارگ را به تفکیک آن چیزهایی که می‌توانید در آن بخرید دسته‌بندی کنید. تا قبل از رفتن به آنجا نقشه دقیقی از امکاناتش داشته باشید و زمان کمتری را صرف پیدا کردن فروشگاه مورد نظرتان کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۹۶۸۹۲

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید گالریا

یکی از معروف ترین و لوکس ترین مراکز خرید در شمال تهران، مرکز خرید گالریا در منطقه ولنجک است. زمانی که شما برای اولین بار وارد این مرکز خرید می شوید؛ مجذوب طراحی جذاب و نمای سنگ‌کاری شده با سنگ‌های لوکس و گران‌قیمت آن می شوید.

حال بهتر است بدانید که چرا باید به این مرکز خرید سر بزنید؛ زیرا بزرگ‌ترین لوستر خاورمیانه، اولین پارک رباتیکی ایران، تنها رستوران تهران با پوشش سقف بازشو و اولین شعبه سکند کاپ کانادا در این مرکز خرید قرار دارد. با قاطعیت می توان گفت که هر کدام از این موارد گفته شده درون این مرکز خرید به‌تنهایی دلیلی است تا شما را به دیدن این مجموعه زیبا ترغیب کند.

مرکز خرید گالریا

ساعت کاری مرکز خرید گالریا

واحدهای تجاری گالریا از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10:30 تا 23 و در روزهای تعطیل و جمعه از ساعت 11 تا 23

فودکورت ها از ساعت 11:30 تا 23:30

واحدهای کافی شاپ از ساعت 8:30 تا 23:30 آماده خدمات‌رسانی هستند.

آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، پلاک پنج، مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا ولنجک

مرکز خرید بام لند

یکی دیگر از بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید که مانند نگینی در منطقه چیتگر پایتخت می درخشد، مرکز خرید بام لند است. این مرکز خرید مساحتی حدود ۶۵۰۰۰ مترمربع از ۳۰۰۰۰ مترمربع فضای تجاری و واحدهایی در ۲۰ تا ۶۵۰ مترمربع در تهران تشکیل شده است. این مرکز خرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در نطقه ای خاص از تهران قرار گرفته است و نخستین مرکز خطی در فضای باز در ایران بوده است. اگر به دنبال آرامش و فضایی دنج هستید ما به شما مرکز تجاری بام لند را توصیه می کنیم؛ زیرا فضایی بسیار دنج و آرام و بدون هرگونه سروصدا و هرج مرج زندگی شهرنشینی آن‌هم در جوار طبیعت فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز پارک چیتگر بنا شده است.

از دیگر مزایای این مرکز خرید می توان گفت که اگر جز افراد سخت پسند هستید حتما به بام لند سر بزنید؛ زیرا با ارائه بهترین و متنوع‌ترین برندهای بین‌المللی گامی مهم در جهت جلب رضایت مشتریان برداشته و پاسخگوی سخت‌پسندترین سلایق می‌باشد.

باملند

از لحاظ طراحی داخلی می توان گفت؛ برای این مرکز با ترکیبی از المان‌های معماری قدیم ایرانی و ایده‌هایی لوکس و مدرن زیباترین فضا را برای گذراندن بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورده اند. شما می توانید علاوه بر خرید رضایت بخش برای خوردن غذا به رستوران های بام لند مراجعه کنید و از فضایی آرام در کنار سرو غذاهای خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید بام لند

روزهای شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 23

پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل 10 الی 00

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه شهید همت، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

مرکز خرید دنیای نور

یکی از زیباترین و بزرگترین مراکز خرید پایتخت، مرکز خرید دنیای نور است که دسترسی فوق العاده آسان دارد. این مرکز خرید در منطقه شرق تهران واقع در بزرگراه رسالت مابین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی (ع) قرار دارد. اگر شما هم برای خرید به دنبال” زیبایی”، ” امکانات ” و ” آرامش” هستید ما به شما مرکز خرید دنیای نور را توصیه می کنیم. تنوع کالا در مرکز خرید دنیای نور به شما این امکان را می دهد تا اجناس مورد نظرتان را با توجه به بودجه خود به راحتی تهیه کنید.

مرکز خرید دنیای نور

مجتمع تجاری دنیای نور می تواند نیاز همه افراد خانواده را بر طرف کند و در آن می توانید اقلامی چون پوشاک زنانه، کیف و کفش، پوشاک مردانه، لباس کودک و نوجوان، طلا و جواهر، اجناس بدلی، لوازم آشپزخانه، لوازم تزییناتی، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی، محصولات فرهنگی و هنری، اسباب بازی و را بیابید.

برای افرادی که به دنبال برندهای معروف هستند، باید گفت که در این مرکز یکسری از برندهای معروف هم وجود دارد که این افراد می توانند با خیال راحت مایحتاج خود را خریداری کنند.

ساعات کاری مرکز خرید دنیای نور؛ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی، مرکز تجاری دنیای نور

مرکز خرید دنیای نور

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه دارای دو شعبه بزرگ است که شعبه اول در غرب تهران واقع شده است. این مرکز خرید قدمتی 15 ساله دارد که محلی عالی برای خرید و گردش افراد به همراه دوستان و خانواده است. اگر شما هم برای یک روز خود قصد دارید هم خرید کنید و هم اینکه یک تفریح شاد و لذت بخشی به همراه خانواده داشته باشید، حتما سری به پاساژ تیراژه تهران بزنید.

مرکز خرید تیراژه

زمانی که این مرکز خرید در تهران افتتاح شد به عنوان یکی از لوکس ترین مجتمع های تجاری شناخت می شد؛ اما به مرور زمان با توجه به ساخت مرکز خرید های لوکس و مجلل این مجتمع به عنوان یک مرکز خرید اقتصادی شناخته می شود. مرکر خرید تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید تهران و یکی از شناخته شده ترین میان جوانان و خانواده ها است.

ساعت کاری مرکز خرید شعبه اول تیراژه : همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل همت

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه 2

مرکز خرید تیراژه شعبه دوم در قلب منطقه ۷ تهران بزرگترین شهربازی سرپوشیده شرق تهران را دارد. تیراژه 2  در سال 92 در شرق تهران تاسیس شد، این مرکز خرید با گرد هم آوردن برند های بزرگ ایران و جهان توانست توجه خریداران و گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. یکی از دلایل محبوبیت زیاد این مرکز خرید دسترسی راحت و آسان آن است که به تمام راه های اصلی در شرق تهران دسترسی دارد.

مرکز خرید تیراژه 2

در این مجتمع تجاری برنامه ها و رویداد های متنوعی در روزهای خاص سال برگزار می شود و می توانید با دوستان و اعضای خانواده در این جشنواره ها شرکت کنید و از جشن و شادی در این مرکز خرید لذت ببرید. در این مرکز خرید مراسم شب یلدا و عید نوروز و ...گروه موسیقی سنتی زنده برگزار می شود که باعث خرسندی بسیاری از مهمانان و علاقه مندان می شود. شما در این مرکز خرید می توانید علاوه بر خریدی مناسب لحظات شاد و خوشی را در کنار عزیزانتان بگذارنید.

ساعت کاری مرکز خرید شعبه دوم تیراژه: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: تهران، اتوبان امام علی (ع)، خروجی مدنی، جنب مترو شهید مدنی

مرکز خرید تیراژه 2

مرکز خرید میلاد نور

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در تهران مرکز خرید میلاد نور است که در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل شد. روزانه هزاران نفر برای خرید روزانه و سالانه خود به این مرکز خرید مراجعه می کنند زیرا دارای ۳۳۶ فروشگاه در چندین طبقه و تنوع اجناس است. می توان گفت که در این پاساژ رده ی قیمتی متفاوتی وجود دارد و شما با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی می توانید خرید انجام دهید. علاوه بر خرید این مرکز دارای رستوران و کافی شاپ برای گذراندن وقت خود دارد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۰۸۵۱۰۴

آدرس: تهران شهرک قدس (شهرک غرب)، میدان صنعت، بلوار فرحزادی

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید ونک

با قاطعیت می توان گفت یکی از قدیمی ترین و پر ترددترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید ونک است که در سال 1370 تاسیس شده و تا به امروز فعالیت خود را ادامه داده و در واقع انتخاب اول بسیاری از خریداران است. این مرکز خرید دارای فروشگاه های متعدد در پوشاک بانوان، عطریات، کیف و کفش و پوشاک مردانه می باشد.

اگر شما هم به دنبال مرکز خریدی با اجناس قیمت مناسب هستید حتما به این پاساژ سر بزنید، قطعا دست خالی بر نمی گردید و مایحتاج خود را تامین خواهید کرد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۵۶۱۷

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک

مرکز خرید ونک

مرکز خرید سام سنتر

یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین مراکز خرید تهران که در منطقه‌ای گران‌قیمت و مرفه‌نشین در شمال تهران قرار دارد، مرکز خرید سام سنتر است. این مرکز خرید در سال 92 تکمیل و افتتاح شده است. مرکز خرید سام سنتر در ۹ طبقه طراحی شده و فضای تجاری این مجتمع مجلل دارای ۲۶ فروشگاه تجاری بزرگ، رستوران های لوکس، کافی شاپ و کتاب فروشی است‌. این مرکز خرید طبق به‌روزترین استاندارد‌های اروپا و جهان طراحی شده و تجهیزات به‌کار رفته در این مرکز خرید مجلل، از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی تهیه شده‌ است.

اگر شما هم به دنبال معتبرترین و مشهورترین مارک های جهانی هستید ما به شما توصیه می کنیم به مرکز خرید سام سنتر حتما سر بزنید؛ زیرا منحصر به فرد بودن و کیفیت ارائه سبک جدید برای زندگی و لباس دو ویژگی مهم برای ساخت این مرکز خرید بوده است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۷۵۳۴

آدرس: تهران، منطقه الهیه، خیابان فرشته

مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید کوروش

یک مرکز خرید تجاری، فرهنگی و تفریحی که بسیار پرطرفدار است و در غرب تهران قرار دارد، مرکز خرید کوروش است. عملیات ساخت این مرکز خرید از سال 1388 شروع شد و به مدت 5 سال ساخت آن طول کشید. این مرکز خرید دارای 18 طبقه است که زیربنای آن 23000 مترمربع است که در زمینی به وسعت 9500 مترمربع ساخته شده است. جذابیت اصلی مرکز خرید کوروش به دلیل داشتن بزرگترین پردیس سینمایی کشور است، شما می توانید علاوه بر خرید در این مرکز از دیدن تئاتر لذت ببرید، در رستوران‌ها غذا بخورید، بازی کنید و تفریحی جذاب داشته باشید. کوروش مال دارای مرکز بازی، سرگرمی کودکان و بزرگسالان، پردیس سینمایی، فودکورت، واحد نشر چشمه، روف گاردن، برگزاری همایش و رویدادهای مختلف، بورس طلا است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۰۹۶۴۷

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، کورش مال

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید شانزلیزه

یکی از پر رفت و آمد ترین مراکز خرید تهران با توجه به موقعیت مکانی که دارد، مرکز خرید شانزلیزه است. پاساژ شانزلیزه و فروشگاه‌های آن از قدیمی‌ترین و اولین مغازه‌های البسه زنانه در تهران است. پاساژی مختص به بانوان که می توانند انواع لباس مجلسی، لباس شب، لباس نامزدی، لباس عروس، لباس میهمانی، لباس دورهمی، بلوز، شومیز، مانتو، پالتو، بارانی، تاپ، شلوار، دامن و همچنین اکسسوری‌های زنانه مانند کیف، کفش، شال و روسری در مغازه‌های پاساژ  را با قیمت های مناسب خریداری کنند. این پاساژ دارای دو طبقه ی اصلی است که در طبقه اول بانوان می توانند انواع و اقسام مانتو ها را ببینند و در طبقه ی دوم لباس مجلسی عرضه می شود، هر سلیقه ای می تواند در این بازار لباس مورد نظر خود را بیابد.

به طور کلی باید گفت در پاساژ شانزالیزه همه جور لباس می توانید پیدا کنید، هم لباس های شیک و هم لباس های معمولی اما در کل قیمت لباس های این مرکز خرید از بسیاری از مرکز خرید های دیگر باصرفه و مناسب است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۵۲۸۲۸

آدرس: تهران، تقاطع جمهوری و ولیعصر جنب سینما آسیا

مرکز خرید شانزلیزه

مرکز خرید سانا سنتر

در شمال تهران یک مرکز خرید جدید به نام سانا سنتر تاسیس شده که در منطقه فرمانیه است که در ساخت این مرکز خرید از تکنولوژی های نوینی بهره گرفته شده است. محبوبیت اصلی سانا سنتر به دلیل مدیریت درست و نظارت بر برخوردها و ارتباط میان فروشندگان و مشتریان است. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی فراوانی از جمله؛ سالن های زیبایی، نمازخانه، جایگاه مادر و کودک، قسمت های شارژ تلفن همراه و است اما اصلی ترین قسمت این مرکز خرید فروشگاه های معتبر پوشاک، رستوران ها، کافه ها و همچنین فود کورت های آن هستند. فود کورت مرکز خرید سانا در محیطی روباز، بزرگ و البته زیبا قرار گرفته که در آن می‌توان در حین صرف غذا، منظره های فوق‌العاده ای از شهر تهران را مشاهده کرد.

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: ۰۲۱۷۴۴۳۸۱۱۱

آدرس: تهران، اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی ، مرکز خرید سانا

 مرکز خرید سانا سنتر

مرکز خرید تندیس

در چند سال گذشته مردم برای خرید برندهای معتبر و معروف مجبور به سفر به کشورهای اطراف همچون ترکیه، امارات و ... بودند. اما در حال حاضر چندین مجتمع های تجاری در تهران ساخته شده که نیاز های مردم را بر طرف می کند؛ یکی از معتبرترین مراکز خرید در تهران، مرکز خرید تندیس است. تندیس با ایده لوکس بودن و جمع کردن برندهای با کیفیت خارجی زیر یک سقف کارش را شروع کرد و در اول کار خیلی هم موفق بود.

پاساژ تندیس تجریش دارای چهار طبقه تجاری شامل ۱۷۷ واحد فروشگاه و ۵ طبقه اداری شامل ۸۸ واحد است. علاوه بر آن دو رستوران بسیار بزرگ و مجلل دارد. از دیگر امکانات مرکز خرید تندیس می‌توان به ۵ طبقه پارکینگ ، پله برقی و آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم‌های صوتی و امنیتی نام برد.

ساعات کاری پاساژ تندیس: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و رستوران‌ها هم  تا ۱۱:۳۰ شب دایر هستند.

آدرس: پاساژ تندیس در ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان شهید جعفری

پاساژ تندیس

پاساژ قائم

پاساژ قائم جز قدیمی ترین مراکز خرید تهران که در شمال شهر و در منطقه تجریش واقع شده است. این منطقه از مکان های تجاری و شلوغ تهران به حساب می آید. بازار تجریش، امامزاده صالح و تکیه بزرگ تجریش از نقاط دیدنی این محله است.

این مرکز خرید قدیمی و معروف دارای شش طبقه و  نزدیک به ۷۰۰ واحد تجاری دارد. این پاساژ امکان خرید را برای همگی آسان کرده است و در هر طبقه به فروش یک نوع کالا می‌پردازند. یکی از نکته‌های متمایز بازار قائم تجریش که از قدیم تا به امروز مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است؛ وجود تنوع بالای اجناس در زمینه‌های گفته شده و وجود قیمت‌های منطقی نسبت به کیفیت آن‌ها است.

ساعت کاری پاساژ قائم تجریش: 10 صبح الی 10 شب است که به جز ایام سوگواری پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، بازار قائم تجریش

پاساژ قائم تجریش

ایران مال

یکی از بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه و پنج مرکز خرید جهان، ایران مال تهران است. بهتر است بدانید ایران مال فقط  یک مجموعه تجاری خیلی بزرگ نیست، بلکه نقطه تلاقی نیروهای محرکه یک جامعه رو به جلوست: تجارت، فرهنگ، مذهب، رفاه، تفریح و تعامل بین این پنج مورد! ایران مال همانند موزه زمان، یکی از جاهای دیدنی تهران است. اگر به دنبال آن هستید که در یک روز تعطیل خود به همراه دوستان و یا خانواده خود یک روز فرح بخش را بگذارنید، حتما ایران مال را جز اولویت اول خود قرار دهید. ایران مال دارای امکاناتی ویژه از جمله؛   

  • مجموعه عمومی و تفریحی: 32 درصد
  • مجموعه تجاری: 25 درصد
  • مجموعه فرهنگی: 19 درصد
  • پارکینگ: 19 درصد
  • هتل: 5 درصد

کتابخانه ایران مال

بخش های مرکز خرید ایران مال در یک نگاه:

  • طبقه همکف (G0): مرکز تفریحی، آبنمایش، مسجد، دفاتر اداری مال، پارکینگ، ایستگاه تاکسی
  • طبقه اول (G1): هایپراستار، مرکز تفریحی، نمایشگاه خودرو، باشگاه ورزشی، فودکورت، پیست یخ یا همان پاتیناژ
  • طبقه دوم (G2): باغ کتاب (کتابخانه معروف)، بازارچه سنتی (تیمچه حاج علی اکبر)، باغ دیدار، کافه سینما، باغ ماهان، بخش اورژانس
  • طبقه سوم (G3): فودکورت، مرکز تفریحات خانوادگی (شهربازی)، سینما، گالری
  • پشت بام (RG): زمین بازی اسکواش، مجموعه ورزشی، جاده سلامتی، نمایشگاه، پارکنیگ

ساعت کاری ایران مال: از ساعت 9 صبح تا 22 دایر است.

آدرس دقیق: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت (غرب)، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال)

بازار بزرگ تهران

کمتر کسی در ایران دیده می شود که نام بازار بزرگ تهران را نشنیده باشد، البته نام های دیگری دارد که شاید قدیکمی ها این بازار را با نام بازار تهران و یا حتی بازار ۱۵ خرداد نیز می شناسند، قلب تپنده ی اقتصادی و قطب حضور مردم نه تنها در شهر تهران بلکه از سایر شهرها است.

بازار بزرگ

باید گفت یکی از بازار هایی که برای همه ی قشرها مناسب است و شما می توانید در کنار خرید از مناظر تاریخی و معماری هم دیدن کنید. در بازار تهران خیلی از نیازها و مایحتاج های خانواده ها در هر زمینه ای متوسط ترین سطح ممکن تا بهترین آن، قابل تامین است. البته بازار تنها مختص به خانواده ها و یا خرید مایحتاج نیست بلکه اصناف مختلفی مثل خیاطان، مزون داران، آرایشگران و بسیاری از اصناف دیگر نیز متناسب است.

آدرس بازار بزرگ: خیابان مولوی در بخش جنوبی آن، خیابان مصطفی خمینی در شرق، خیابان پانزده خرداد در شمال و خیابان خیام در غرب.

بازار بزرگ تهران

مرکز خرید اطلس نیاوران

یکی دیگر از مراکز خرید مجلل و لوکس در شمال تهران، مرکز خرید اطلس مال در نیاوران است. این مرکز خرید در کنار زیباترین پارک نیاوران ساخته شده و معماری سبزی دارد. این مجموعه بزرگ و زیبا با کاربرد اداری-تجاری، پارکینگ‌ بسیار بزرگ و فودکورت منحصربه‌فردی هم دارد. اگر شما هم علاقمند به خرید از مراکز لوکس و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به اطلس مال بزنید. منطقه نیاوران یکی از مناطق گردشگری و تاریخی پایتخت محسوب می شود که مراکزی همچون کاخ، فرهنگسرا و پارک نیاوران را در دل خود جای داده است. این مرکز خرید طوری طراحی شده که افراد زیادی برای گذران تجربه یک خرید لوکس همراه با تفریح و بازدید از جاذبه‌های آن به این منطقه مراجعه کنند. از لحاظ بزرگی هم اطلس مال با زیربنای تقریبی 140000 مترمربع تقریبا یک‌دهم ایران مال است.

آدرس اطلس مال: شما می توانید از بزرگراه‌های شهید بابایی، شهید صیاد شیرازی، صدر و امام علی (ع) برای رفتن به اطلس مال استفاده کنید.

مرکز خرید اطلس نیاوران

مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین در ۹ طبقه شامل فضاهای متفاوت و متنوع تجاری و اداری، طراحی و ساخته شده است که شامل ۸۵ واحد تجاری در ۳ طبقه، ۴۳ واحد اداری در ۴ طبقه به همراه دو طبقه پارکینگ در طبقات منفی است که ظرفیت ۸۵ دستگاه خودرو را دارد. دلیل اصلی تمایز این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید، لوازم ورزشی فروشی است که متعلق به فوتبالیست مشهور کشور علی دایی است. علاوه بر لوازم ورزشی در این مرکز خرید؛ لوازم خانگی، پوشاک مردانه وزنانه، وسایل تزیینی، petشاپ، ارایشگاه مردانه، لباس خواب، ورزشی، مکنزی، بانک، کیف وکفش، شیرینی فروشی و کافی شاپ اجناس فروشگاه های این مرکز خرید را تشکیل می دهند.

ساعت کاری : از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۳

آدرس : شهرک غرب، بلوار خوردین، خیابان ایران زمین، روبروی خیابان مهستان

 مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید مریم

یکی دیگر از مراکر خرید تهران که فقط قشر خاصی از جامعه قدرت خرید در آن را دارند، مرکز خرید مریم است. این مرکز خرید لوکس و مجلل و به جرات می توان گفت یکی از گران فروش ترین مرکز خرید در تهران است در خیابان فرشته واقع شده است. میانگین قیمت در این پاساژ بسیار بالاست و شاید کمتر کسی قدرت خرید داشته باشد. در این مرکز خرید، انواع پوشاک، کیف و کفش و زیروآلات لوکس با قیمت های سرسام آور و بسیار گران به فروش می رسند. پس اگر تمایل به خرید اجناسی با قیمت های نجومی هستید بد نیست به مرکز خرید مریم سر بزنید. فروشنده ها و مالکان فروشگاه های این پاساژ معتقد هستند که جوانان متمول شهر تهران برای چشم و هم چشمی از این بازار خرید می کنند. انواع برندهای لوکس و گران قیمت دنیا در این پاساژ حضور دارند.

پاساژ مریم از قدیمی‌ترین پاساژ‌های خیابان فرشته است که با وجود اینکه اصلا لوکس نیست اما در میان قشر خاصی از تهرانی‌ها شهرت پیدا‌ کرده است. این پاساژ کوچک با تعداد مغازه‌های محدودش و قیمت‌های نجومی و افسانه‌ای‌اش پول زیادی را از بازیگرها و آدم‌های پولدار به جیب زده است . برای ما گشت و گذار در پاساژ مریم هم جرات می‌خواهد.

آدرس مرکز خرید مریم تهران : الهیه، خیابان فرشته

مرکز خرید مریم

مرکز خرید مگا مال

یکی از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید و پاساژ های تفریحی پایتخت، مرکز خرید مگا مال است. مجتمع تجاری مگامال اکباتان ساختمانی 5 طبقه دارد که هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ زیبایی، به صورتی کاملا مناسب طراحی شده و با مساحت تقریبی 20 هکتار بیش از 200 واحد تجاری را در خود جای داده است. مرکز خرید مگامال اکباتان مجتمعی عظیم است که دارای امکانات رفاهی، تفریحی و فرهنگی متعددی است. در این مرکز خرید، فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه فعالیت دارند. برندهایی نظیر زارا، ال سی من، شاپ استایل، مارتین جونز، نیکو تک پوش، رز فیلس، بادی اسپینر، ال تی بی، آر سی جی و جین وست از جمله برندهای موجود در مجتمع تجاری مگامال هستند.

ساعت کاری: مرکز خرید مگامال از ساعت 8:30 صبح الی 24:00 شب پذیرای شما می‌باشد.

آدرس مگامال: فاز دو شهرک اکباتان واقع در غرب تهران می‌باشد.

 مرکز خرید مگامال


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله معرفی بهترین و معروفترین مراکز خرید تهران چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت