کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن

امروزه بر خلاف گذشته که متریال کاربردی برای بخشیدن رنگ و لعاب به دکوراسیون داخلی ساختمان ها شامل رنگ می شد، گزینه های جذاب دیگری نیز اضافه شده اند که زیبایی فوق العاده به فضای داخلی ساختمان می بخشند. یکی از جدیدترین و به روزترین متریال ها برای منظور فوق کاغذ دیواری سه بعدی است. نحوه نصب کاغذ دیواری سه بعدی تقریباً مشابه با کاغذ دیواری های معمولی است. منتهی تصاویر و‌ نقش چاپ شده بر روی آن به صورت سه بعدی می باشد. اگر تصمیم به خرید کاغذ دیواری سه بعدی دارید پیشنهاد می دهیم تا انتهای مطالب همراه ما بمانید و در رابطه با کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.

آگهی های خدمات و فروش تزئینات و دکوراسیون داخلی را در سایت شهرهای جدید ببینید.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ-دیواری-سه-بعدی-چیست؟

در این مبحث از مقاله کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن، تصمیم داریم در رابطه با تعریف کاغذ دیواری صحبت کنیم. کاغذ دیواری سه بعدی نوع دیگری از کاغذ دیواری است که به صورت پوستر بوده و تصاویر و اشکال مختلف به حالت سه بعدی روی آن چاپ می شوند. این مدل کاغذ دیواری به دلیل داشتن جذابیت بصری طرفداران بسیار زیادی دارد.

در واقع نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار فضای بسیار جذاب و نزدیک به واقعیت خلق می کند و همین امر سبب شده است مردم به صورت خاص به این نوع متریال توجه نشان دهند.

پیشرفت علم و تکنولوژی ابزارهایی در دسترس طراحان و گرافیست ها قرار داده است که با استفاده از آن‌ ها می توانند طرح های بسیار متنوعی که هر کدام از آن‌ ها دارای دنیایی از جذابیت و زیبایی هستند را به دنیای امروز عرضه کنند.

بنابراین می توان گفت که تنوع بالای طرح و رنگ کاغذ دیواری های سه بعدی برای هر فردی با هر طرز  تفکر و سلیقه ای، گزینه مناسب و ایده آل دارد.

استقبال خوب مردم از کاغذ دیواری سه بعدی سرمایه گذاران را نیز ترغیب کرده است که سرمایه خود را صرف بازار این محصول کرده و به نوعی از سود سرشار آن بی بهره نمانند. البته نوآوری و طراحی منحصر به فرد در بین کاغذ دیواری ها تمامی نداشته و ما هر روز می توانیم شاهد ورود محصولات جدیدی با سبک و طرح منحصر به فرد به جمع این محصول باشیم.

کاغذ دیواری سه بعدی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کاغذ-دیواری-سه-بعدی-چه-ویژگی‌-هایی-دارد؟

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم کاغذ دیواری سه بعدی از جمله متریال های بسیار زیبا و خاص بوده و با آن که زمان زیادی از حضور آن در خانواده مصالح طراحی و تزئینات ساختمان نمی گذرد به طرز عجیبی جای خود را در بین مردم در سراسر دنیا یافته است.

البته ویژگی های خاص و منحصر به فرد کاغذ دیواری سه بعدی فقط به زیبایی غیر قابل وصف و محبوبیت بی حد آن خلاصه نمی شود. بلکه این متریال دارای ویژگی های خاص دیگری نیز بوده و امروزه یکی از اصلی ترین ارکان طراحی دکوراسیون به شمار می رود.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی که در این قسمت از مبحث کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن قصد داریم آن را بازگو کنیم عدم وجود محدودیت در انتخاب طرح و اندازه مورد نظر است. در واقع اگر شما احساس کردید آن طرح و اندازه ای که مد نظرتان است در بین طرح های آماده موجود در بازار وجود ندارد، می توانید به راحتی از تولید کننده بخواهید آن چیزی را که دوست دارید برایتان آماده سازد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی از نظر طرح

داشتن اطلاعات کافی در رابطه با انواع و اقسام کاغذ دیواری سه بعدی از جمله مهمترین مواردی است که در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار گیرد. همانطور که در مباحث قبلی نیز گفتیم کاغذ دیواری سه بعدی بسیار متنوع است. به همین دلیل اولین معیاری که در بحث تقسیم بندی انواع کاغذ دیواری سه بعدی لحاظ می شود، طرح است.

در واقع کاغذ دیواری سه بعدی از نظر طرح شامل طرح های لوکس و لاکچری، طرح چوب، طرح سنگ، طرح آجر، طرح طبیعت و سایر موارد مشابه می باشد. البته اگر شما طرح خاصی را مد نظر داشته باشید می توانید از تولید کننده درخواست چاپ آن را به صورت سفارشی بکنید. بنابراین در طرح چاپ کاغذ دیواری هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

اما فاکتور و معیار بعدی برای تقسیم بندی که تقریباً مهمتر نیز است تقسیم بندی کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس می باشد.

برای ساخت و آماده سازی کاغذ دیواری از متریال های متعددی استفاده می شود. بنابراین شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود طرح کاغذ دیواری و اندازه دیوار خود را ارائه دهید و پس از مدت تعیین شده برای سفارش، آن را از تولید کننده دریافت کنید. 

بیشتر بدانید:

ضوابط و استانداردهای فضاهای مسکونی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی را بشناسیم

سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی

طراحی محوطه و دکوراسیون داخلی ویلا

هر آنچه که باید درباره بازسازی آپارتمان قدیمی بدانید

انواع کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس شامل موارد زیر است:

انواع-کاغذ-دیواری-سه-بعدی-از-نظر-جنس-شامل-موارد-زیر-است

کاغذ دیواری سه بعدی چرم

جنس این نوع کاغذ دیواری از چرم بوده و کیفیت چاپ بر روی آن نیز در حد متوسط است. همچنین قابلیت شستشویی در حد متوسط دارد. اما بهترین ترفند برای تمیز سازی آن استفاده از پارچه نم دار است. به طور کلی این جنس کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به سایر موارد هزینه خرید کمتری دارد. لذا اگر شما دوست دارید فضایی که در آن زندگی می کنید دارای طرح سه بعدی باشد ما این مورد را به شما پیشنهاد می دهیم.

کاغذ دیواری سه بعدی کتان

این نوع کاغذ دیواری دارای بافتی با جنس کتان بوده و حالت نیمه براق دارد. همچین قابلیت شستشو و پاکسازی با پارچه نم دار را به راحتی دارد. اما مهمترین قابلیت و‌ ویژگی این جنس کاغذ دیواری طرح پذیری بالای آن بوده و‌ به همین دلیل در طرح‌های بسیار زیبا، متنوع و طبیعی تولید می‌شود.

کاغذ دیواری سه بعدی شاین دار

کاغذ دیواری سه بعدی شاین دار حالت نیمه براق داشته و بهترین کیفیت چاپ را دارد. به همین دلیل طرح و منظره های چاپ شده بر روی آن بسیار زیبا و طبیعی به نظر می رسند. همچنین در مواقعی که احساس کنید دیوار شما کثیف است می توانید با استفاده از یک پارچه نم دار آن را دوباره همانند روزهای اول نصب بر روی دیوار زیبا و براق کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی الیاف طبیعی

اگر ما بخواهیم از بین مواردی که از نظر جنس نام بردیم بهترین را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم، مسلماً کاغذ دیواری های سه بعدی که دارای بافتی از جنس الیاف هستند می باشد. اگر می خواهید دلیل این انتخاب و پیشنهاد ما را بدانید. باید بگویم که این جنس کاغذ دیواری تمام ویژگی های مثبت یک کاغذ دیواری ایده آل را به صورت یکجا در خود گنجانده است. در واقع این جنس کاغذ دیواری دارای کیفیت چاپ عالی، قابلیت شستشوی بالا و ماندگاری طولانی است.

از کاغذ دیواری سه بعدی در چه محل‌ هایی می توان استفاده کرد؟

یکی از سوالات مهمی که اغلب برای اکثر مردم پیش می آید این است که از کاغذ دیواری در چه محل‌ هایی می توان استفاده کرد. به همین دلیل این قسمت از مقاله کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن، را به این موضوع اختصاص داده ایم.

باید بگویم که شما هیچ محدودیتی برای استفاده از پوسترهای سه بعدی دیواری ندارید. به عبارت دیگر فارغ از آنکه محلی که شما قصد کاغذ دیواری کردن دیوارهای آن را دارید یک ساختمان مسکونی، تجاری یا اداری است می توانید طرح پوستر دلخواه و مطلوب خود را انتخاب کرده و به دیوارهای آن نصب کنید. در واقع شما می توانید هر دیواری را کاغذ دیواری کنید و خود را از قید و بندهای مکانی رها سازید.

منتهی باید متذکر شویم که بهترین نتیجه کاغذ دیواری سه بعدی در دیوارهای اصلی خانه های بزرگ می توان مشاهده کرد. در واقع هر چقدر که منزل شما بزرگتر باشد کاغذ دیواری سه بعدی بیشتر بر روی دیوارهای آن خود نمایی خواهد کرد.

باید بگویم که دیوارهایی که امکان نورپردازی دارند اگر کاغذ دیواری شوند یک فضای بسیار خاص و جذابی را ایجاد می کنند. به همین دلیل اغلب افراد دیواری را که پشت تلویزیون قرار دارد و همچنین دیوار پشت تخت اتاق خواب را کاغذ دیواری سه بعدی نصب می کنند. به شما نیز توصیه می کنیم از این قاعده جا نمانید و جذابیت بی نظیر آن را در منزل خود مشاهده کنید.

چگونه می توان کاغذ دیواری سه بعدی را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کرد؟

یکی از مهمترین نکاتی که در بحث کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن نیاز است به آن اشاره کنیم انتخاب طرح و رنگی است که با دکوراسیون کلی و چیدمان منزل هماهنگی داشته باشد. همانطور که می دانید یکی از مهمترین اصول در چیدمان و دکوراسیون منزل رعایت اصل تناسب است.

در واقع در زندگی امروزی افراد خوش ذوق و با استعداد اهمیت بسیار زیادی به طراحی و چیدمان داخلی منزل خود می دهند، به همین دلیل همواره سعی می کنند، تمام المان هایی را که در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند به نوعی با یکدیگر همخوانی داشته باشند. از آنجایی که دیوارها نیز نقش مهمی در طراحی داخلی دارند و رنگ و لعاب روی آن ها ارتباط مستقیمی با چیدمان منزل دارد، باید هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی به چیدمان منزل نیز اهمیت داده و طرح و رنگ آن را به نحوی انتخاب کنید که هم با سلایق و علاقمندی های شما همخوانی داشته باشد و آن که به چیدمان منزل شما هم بخورد.

اگر شما جزو علاقمندان طراحی و دکوراسیون مدرن هستید و چیدمان منزل خود را نیز متناسب با اصول دکوراسیون مدرن انجام داده اید بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که ساده‌تر و خلوت تر هستند. اما اگر از نظر شما جذابیت های دکوراسیون کلاسیک بیشتر است و همواره پیرو این سبک می باشید توصیه می کنیم طرح شلوغ تر انتخاب کنید تا هم به ایده‌های شما نزدیکتر باشد و هم آن که با دیگر عناصر چیدمان منزل شما همخوانی داشته باشد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری عادی

تفاوت-کاغذ-دیواری-سه-بعدی-با-کاغذ-دیواری-عادی

یکی از سوالات رایجی که در بحث انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن مطرح می شود این است که کاغذ دیواری سه بعدی چه تفاوتی با سایر کاغذ دیواری های قدیمی تر دارد. باید بگویم که در اصل کاغذ دیواری سه بعدی نیز یک نوع پوشش دیوار  بوده است که شما می توانید آن را از بین سایر موارد انتخاب کنید.

اما آن چیزی که این نوع پوشش را از مابقی جدا می کند سبک طراحی و جذابیت بالا و همچنین جلوه بسیار خاصی است که بر روی دیوار از خود به نمایش می گذارد.

در واقع باید بگویم که کاغذ دیواری سه بعدی علاوه بر آن که سطح دیوارها را پوشش می دهد، به عنوان یک نوع تزئین نیز عمل کرده و همانند یک قاب عکس زیبا بر روی دیوار خود نمایی می کند. به هر حال در کاغذ دیواری سه بعدی از تصاویر 3D یا سه بعدی استفاده شده است و طراحان ترفندهای ویژه ای را برای طراحی و چاپ آن به کار می برند که منجر به برجسته سازی طرح می شود.

به همین دلیل طرح روی آن بسیار واقعی بوده و اگر طرحی که شما انتخاب می کنید طرح یک منظره باشد، نصب آن بر روی دیوار شما نمایی از یک پنجره باز به سوی یک منظره جذاب را به نمایش می گذارد.

 این در حالی است که کاغذ دیواری های عادی بسیار ساده تر بوده و هیچ گونه برجستگی ندارند.

کاغذ دیواری سه بعدی را چگونه خریداری کنیم

امروزه برخلاف گذشته شیوه خرید کالا و دریافت خدمات متنوع شده است. به عبارت دیگر علاوه بر مراجعه به یک مرکز فروش و ارائه دهنده خدمات شما می توانید در حالی که در منزل خود نشسته‌اید، بدون نیاز به هیچ رفت و آمدی به کالا و خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

این امکان به لطف پیشرفت‌هایی که در فناوری و ارتباطات رخ داده برای شما فراهم شده است. بنابراین دیگر شما مجبور نیستید همانند گذشته برای یافتن کاغذ دیواری سه بعدی مد نظر خود کلی وقت و زمان در کوچه و بازار شهر صرف کنید. البته معلوم نیست پس از صرف این همه وقت و هزینه موفق به یافتن آن چیزی که مدنظر تان است بشوید یا خیر.

 جهت ارائه توضیحات بیشتر در رابطه کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن باید بگویم شما می‌توانید همین حالا در هر کجای کشور که حضور دارید تنها از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه جهت خرید اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به هیچ رفت و آمدی و صرف هزینه ای در این رابطه بهترین و زیباترین کاغذ دیواری را با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.

نظرات خود را درباره مقالات شهرهای جدید با ما در میان بگذارید.


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله کاغذ دیواری سه بعدی و نکات مهم هنگام خرید آن چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت