مراکز خرید و فروش خودرو در هشتگرد و اندیشه، پرند، پردیس

امروزه به دلیل افزایش قیمت خودرو ها و کاهش تولید خودرو های داخلی، بازار خرید و فروش خودرو های دست دوم پر رونق‌تر از سال های قبل شده است، شما از طریق‌ راه های مختلفی می توانید اقدام به خرید و فروش خودرو های کار کرده و دست دوم کنید، یکی از این راه ها مراجعه به مراکز خرید و فروش خودرو است، از این رو بسیاری از افرادی که قصد فروش خودرو خود را دارند و یا می خواهند از دیگران خودرو خریداری کنند به این مراکز مراجعه می کنند. این مراکز در سال های گذشته خدمات مناسبی همچون: خدمات کارشناسی خودرو و قیمت گذاری خودرو را به مجموعه خدمات خود اضافه نمودند، از این رو قصد داریم در این‌ مقاله به بررسی مراکز خرید و فروش خودرو در شهرهای پرند، پردیس، هشتگرد، اندیشه بپردازیم.و شما را هر چه بیشتر با مراکز تجاری و اداری شهرهای جدید آشنا کنیم.

معرفی خدمات ارائه شده در مراکز خرید و فروش خودرو:

در مراکز خرید و فروش خودرو، خریدار و فروشنده به صورت مستقیم با یکدیگر ملاقات می کنند و می توانند به صورت مستقیم با یکدیگر آشنا شوند، علاوه بر این در مراکز خرید و فروش خودرو افراد متخصص به کارشناسی ماشین ها پرداخته و از این طریق خریداران می‌ توانند از وضعیت ماشین مدنظر خود اطلاع پیدا کرده و با اطمینان از انجام معامله از مرکز خارج شوند.

پس از بررسی سلامت خودرو یک قول‌نامه تنظیم می شود اصالت فنی و بدنه خودرو دوباره مورد بررسی قرار می گیرد، پس از آن افراد می توانند شرایط خرید و فروش خودرو را گفته و توسط افرادی که متخصص در این زمینه هستند قیمت گذاری ماشین را انجام بدهند و خرید و فروش خود را به سرانجام برسانند.

مراحل خرید و فروش خودرو:

مراحل-خرید-و-فروش-خودرو

در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی مراحل خرید و فروش خودرو بپردازیم، به خاطر داشته باشید برای خرید و فروش خودرو آن هم به صورت صحیح و قانونی نیاز است که شما 3 مرحله را پشت سر بگذارید این مراحل عبارت‌اند از:

1. قول نامه و یا مبایعه نامه:

تنظیم نمودن قول نامه خودرو به منظور انجام تعهد به نقل و انتقال خودرو است.

2. اقدام نمودن برای تعویض پلاک:

برای این‌ منظور باید در مراکز تعویض پلاک حضور پیدا کرده و برای فک پلاک قدیم و نصب پلاک جدید اقدام‌نمایید.

3. تنظیم نمودن سند رسمی برای انتقال خودرو:

حضور پیدا کردن در دفترخانه اسناد رسمی و انتقال سند به خریدار خودرو.

به خاطر بسپارید برای این که این 3 مرحله از خرید و فروش خودرو صورت بپذیرد لازم است که طرفین قرارداد یکسری شرایط و مدارک خاصی را تهیه نمایند البته همان گونه که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره نمودیم قبل از انجام هرکاری و تنظیم مبایعه نامه لازم است که کارشناس ماشین  نظر خود را در مورد شرایط خودرو بیان نماید، این امر می تواند به خریدار اطمینان بیشتری برای انجام خرید ماشین مورد نظر خود بدهد.

کارشناسی خودرو به چه معنایی است؟

کارشناسی-خودرو-به-چه-معنایی-است؟

با یک بیان ساده کارشناسی خودرو را می‌ توان به معنای بررسی دقیق خودرو در زمینه های مختلف از جمله زمینه های فنی، ظاهری، موتور و ... بیان نمود که با هدف تعیین ارزش واقعی خودرو و انجام قضاوت در خصوص سلامت، ایمنی و کیفیت آن صورت می‌ پذیرد. کارشناس به هر دو طرف معامله کمک‌ می کند به این صورت که به فروشنده ارزش واقعی خودرو را اعلام می کند و به خریدار اطلاعاتی در زمینه سلامت و ایمنی و کیفیت خودرو ارائه می دهد، پس لازم است قبل از آن که مبایعه نامه تنظیم‌ شود ماشین مورد کارشناسی قرار بگیرد.

همچنین کارشناس خودرو به بررسی موارد دیگری همچون: رنگ بدنه خودرو، قطعات تعویضی، فرمان، ترمز، سلامت موتور و جعبه دنده، کیلومتر واقعی خودرو، لنت، قطعات کامپیوتری و برقی خودرو، سلامت چرخ ها و ... نیز می پردازد و در مورد تمامی این موارد نظر خود را به خریدار اعلام می کند.

علاوه بر این از افراد متخصص در زمینه کارشناسی در مواقع تصادف نیز می توان استفاده کرد.

به صورت کلی می توان گفت که از کارشناس خودرو در موارد زیر بهره گرفته می شود، این موارد عبارت اند از:

  • خرید و فروش خودروهای دست دوم
  •  خرید خودروی صفر
  •  تخمین خسارات رانندگی

البته مراکز خرید و فروش خودرو نیز از کارشناس استفاده می کنند تا در هنگام و خرید و یا فروش خودرو به آن ها کمک کند.

مدارک لازم برای خرید و فروش خودرو:

مدارک-لازم-برای-خرید-و-فروش-خودرو

پس از آن که ماشین به صورت کامل کارشناسی شد و خریدار و فروشنده توافقات لازم را انجام دادند و نقل و انتقال خودرو به صورت کامل صورت پذیرفت نوبت به ارائه یکسری مدارک لازم برای انتقال سند می رسد. مهمترین مدارک لازم برای انتقال سند به شرح زیل است:

  • مدارکت هویتی طرفین معامله که شامل شناسنامه، کارت ملی و ... است.
  •  برگ سبز جدید خودرو
  •  برگ‌ شرکت خودرو که به نام فروشنده است.
  •  بیمه نامه شخص ثالث
  •  کارت سوخت خودرو
  •  برگ پرداخت عوارض شهرداری

پس از آن که مدارک لازم را تهیه نمودند نوبت به انجام قرارداد و یا همان مبایعه نامه می رسد که این کار نیز توسط مراکز خرید و فروش خودرو صورت می پذیرد.

در ادامه قصد داریم چند مرکز خرید و فروش خودرو در شهرهای اندیشه، پرند و پردیس و هشتگرد را برای شما معرفی کنیم تا اگر ساکن این شهر ها هستید و قصد خرید و فروش خودرو دارید بتوانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.

معرفی مراکز خرید و فروش خودرو در شهر اندیشه:

اگرساکن شهر جدید اندیشه هستید و یا قصد خرید و فروش خودرو در اندیشه را دارید. شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز زیر و یا بازدید از آگهی های فروش خودرو در وب سایت شهرهای جدید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

معرفی-مراکز-خرید-و-فروش-در-شهر-اندیشه

  • نمایشگاه اتومبیل اندیشه

 این نمایشگاه که واقع در تهران، شهریار، فاز1 شهر جدید اندیشه، میدان شاهد است که خدماتی از قبیل خرید و فروش خودروهای دست دوم و صفر و همچنین انجام کارشناسی های لازم در این مرکز صورت می پذیرد.

راه‌ ارتباطی با نمایشگاه اتومبیل اندیشه: 02165522057

  •  نمایشگاه اتومبیل آسمان

این نمایشگاه واقع در امیریه، فاز یک اندیشه، بلوار ولایت، بلوار طالقانی است که خدماتی از قبیل کارشناسی خودروها و فروش انواع خودرو های نو و صفر را ارائه می دهد.

راه ارتباطی با نمایشگاه اتومبیل آسمان: 0215501584

  • نمایشگاه اتومبیل پرشین

اتو گالری پرشین در محله اندیشه، فاز یک استان تهران، شهرستان شهریار و خیابان شقایق نهم واقع شده است که به صورت شبانه روزی به مراجعه کنندگان خود خدماتی از قبیل خرید و فروش خودرو را ارائه می دهد.

راه ارتباطی با نمایشگاه اتومبیل پرشین: 02165505670

معرفی مرکز خرید و فروش خودرو در شهر پرند:

اگر ساکن شهر پرند هستید و یا قصد خرید و فروش خودرو در پرند را دارید شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز زیر و یا بازدید از آگهی های فروش خودرو در وب سایت شهرهای جدید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

نمایشگاه اتومبیل فرشاد

این نمایشگاه در تهران، فاز3 پرند، بلوار باهنر، خیابان خورشید واقع شده است، خدماتی از قبیل خرید و فروش ماشین را ارائه می دهد.

راه ارتباطی با نمایشگاه اتومبیل فرشاد: 09129317047

معرفی مراکز خرید و فروش خودرو در شهر پردیس:

اگر ساکن شهر پردیس هستید و یا قصد خرید و فروش خودرو در پردیس را دارید.شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز زیر و یا بازدید از آگهی های فروش خودرو در وب سایت شهرهای جدید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

  • مرکز کارشناسی خودرو سامکار

این مرکز در تهران، پردیس، میدان عدالت واقع شده است. راه ارتباطی با مرکز کارشناسی خودرو سامکار: 09195068936

  • مرکز خرید و فروش نارین

این مرکز در پردیس فاز4، میدان فردوس، پاساژ فردوس، طبقه دوم پلاک 28 واقع شده است که خدماتی از قبیل خرید و فروش خودرو و کارشناسی خودروهای دست دو توسط این مرکز انجام می شود.

راه ارتباطی با گالری خودرو نارین: 76277464

  •  اتوگالری سامان

این مرکز خرید و فروش خودرو واقع در بومهن، انتهای بلوار امام خمینی بعد از خیابان چمران به سمت پردیس بعد از کوچه درویش پلاک 371 واقع شده است که خدمات کارشناسی و خرید و فروش خودرو را انجام می دهد.

راه ارتباطی با اتوگالری سامان: 09127218696

معرفی مراکز خرید و فروش خودرو در شهر هشتگرد:

اگر ساکن هشتگرد هستید و یا قصد خرید و فروش خودرو در هشتگرد را دارید شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز زیر و یا بازدید از آگهی های وب سایت شهرهای جدید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

معرفی-مراکز-خرید-و-فروش-خودرو-در-شهر-هشتگرد

  • اتوگالری مهدی

اتوگالری مهدی واقع در هشتگرد، بلوار سپاه واقع شده است با مدیریت آقای مهدی خرمنگیر خرید و فروش انواع اتومبیل صفر و کارکرده آن هم به صورت نقد و اقساط با شرایط ویژه ارائه می دهد.

راه ارتباطی اتوگالری مهدی: 09128623596

  • اتوگالری پدیده

این اتوگالری واقع در تهران، هشتگرد، شهرک وحد است، راه ارتباطی با اتوگالری پدیده: 02644234264

  •  اتوگالری یاسرنامی

اتوگالری یاسرنامی در هشتگرد، بلوار رجایی واقع شده است. راه ارتباطی با اتوگالری یاسرنامی:02644234264

 


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله مراکز خرید و فروش خودرو در هشتگرد و اندیشه، پرند، پردیس چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت