آموزش قدم به قدم کاشت دیپینگ ناخن

آیا با مزایا و معایب کاشت دیپینگ ناخن آشنایی دارید و می دانید که در چه مواقعی می توان از این روش برای کاشت ناخن استفاده نمود؟

آیا می دانید که در این روش چگونه می توانید موفق به کاشت ناخن شوید و تفاوت این روش با روش های دیگر چیست؟

امروزه بسیاری از بانوان علاقه مند هستند تا با استفاده از تکنیک های مختلف که با استفاده از ابزار متفاوتی امکان زیبایی بیشتر دست های آن ها را فراهم می کند، اقدام به کاشت ناخن بنمایند و در اکثر موارد هدف آنها زیبایی بیشتر ناخن های

دست می باشد.

ما در این متن قصد داریم تا نگاهی به روش کاشت ناخن دیپینگ بیندازیم و به مقایسه کوتاه آن با سایر روش ها و بررسی مزایا و معایب آن بپردازیم. در صورت علاقه به آشنایی بیشتر با این تکنیک می توانید با ما همراه باشید.همچنین به شما پیشنهاد می کنیم به آگهی های وب سایت شهرهای جدید سری بزنید.

آشنایی با کاشت دیپینگ ناخن:

آشنایی-با-کاشت-دیپینگ-ناخن

این روش را می توان یکی از تکنیک های دانست که با روشی غیر تهاجمی و به صورت کاملا متفاوت با روش هایی که در آنها از لیکویید و یا ژل استفاده می شود امکان کاشت ناخن را برای خانم ها برای داشتن دستانی زیباتر فراهم خواهد نمود.

به خصوص برای خانم هایی که دارای حساسیت هستند و یا این که در معرض آلرژی (هنگام استفاده از سایر روشها) قرار می گیرند استفاده از کاشت دیپینگ ناخن مناسب تر می باشد.

برای همین در صورتی که به حساسیت های پوستی و یا سایر حساسیت ها مبتلا هستید و امکان استفاده از روش های دیگر کاشت ناخن را ندارید می توانید از روش کاشت دیپینگ ناخن استفاده کنید.

این تکنیک در ظاهر تفاوت چندانی با روش های دیگر در زیبا نمودن دستان شما ندارد و تنها در نحوه کاشت ناخن ها متفاوت می باشد.

قبل از پرداختن به ادامه متن بهتر است به ویژگی فرم دهی بالای این تکنیک اشاره کنیم که ممکن است برای بسیاری از بانوان مهم باشد.

مزایای کاشت دیپینگ ناخن:

مزایای-کاشت-دیپینگ-ناخن

به طور حتم بسیاری از خانم ها هدف خاصی به جز زیبایی از آرایش دستان خود ندارند و اکثراً از تکنیک های کاشت ناخن به منظور زیبایی دستان خود استفاده می کنند.

حتی دیده می شود که تعدادی از بانوان علاقه به کاشت ناخن در انگشتان پا دارند که علی رغم خطراتی که در پی دارد، هدف اصلی از آن افزایش زیبایی ناخن های پا می باشد.

بنا به نظر بسیاری از بانوان استفاده از روش دیپینگ می تواند ناخن هایی تمیز و مرتب را برای شما به ارمغان بیاورد که باعث زیبایی بیشتر دستان خواهد شد. ممکن است شما هم برای این هدف به دنبال کاشت ناخن در دست های خود باشید.

یکی از مهم ترین مزیت های کاشت دیپینگ ناخن زیبا نمودن ناخن های دست می باشد که با فراهم نمودن زیبایی و ظرافت بیشتر برای ناخن ها به وجود خواهد آمد. شما هم در صورتی که به بهداشت دست های خود نیز توجه داشته باشید

بهترین نتیجه را از کاشت ناخن به روش دیپینگ خواهید گرفت.

یکی دیگر از مزایای استفاده از روش دیپینگ فرم‌ دهی عالی به ناخن ها می باشد که در بخش قبل به طور خلاصه به آن اشاره شد و در این بخش باز هم تاکید خواهد شد که شما با این تکنیک دیگر نیازی به نگرانی در مورد فرم دلخواه ناخن های

خود نخواهید داشت و امکان فرم دهی آنها همان طور که خواهیم گفت وجود خواهد داشت.

عدم نیاز به آرایش روزانه دستها با کاشت دیپینگ ناخن:

عدم-نیاز-به-آرایش-روزانه-دستها-با-کاشت-دیپینگ-ناخن

یکی از مشکلاتی که شاید عده ای از خانم ها به هنگام نیاز به آرایش دست خود داشته باشند نیاز به آرایش روزانه ناخن های دست می باشد که می تواند وقت زیادی را بگیرد.

شما می توانید با استفاده از روش دیپینگ موفق به رفع این مشکل شوید. که می توان آن را یکی دیگر از مزایای روش کاشت دیپینگ ناخن دانست.

برای همین در صورتی که به دنبال صرفه جویی در زمان هستید توصیه استفاده از این روش را برای کاشت ناخن می کنیم. البته باید به نکات بهداشتی توجه داشته باشید و به نکات دیگری که در ادامه گفته خواهد شد نیز توجه داشته باشید تا بهترین

نتیجه را از داشتن ناخن هایی زیبا بگیرید.

ما در ادامه نگاهی به روش کاشت دیپینگ ناخن با بیان مراحل کاشت با استفاده از این تکنیک خواهیم نمود و پس از آن هم نگاهی به عوارض احتمالی کاشت ناخن برای خانم ها خواهیم کرد تا بهتر بتوانید با مزایا و معایب آرایش

دستان و ناخن های خود آشنا شوید.

آموزش قدم به قدم کاشت دیپینگ ناخن:

آموزش-کاشت-دیپینگ-ناخن

ما در ادامه به بررسی مراحل لازم برای انجام این کار خواهیم پرداخت و اهمیت هر یک از آنها را مورد تأکید قرار خواهیم داد.

برای کاشت ناخن با استفاده از روش دیپینگ نیاز به تلاش زیادی ندارید و پروسه کار چندان پیچیده نیست. اما باید توجه داشته باشید که قبل و بعد از کاشت ناخن به نکات مهمی توجه داشته باشید تا از بروز مشکلات جدی برای سلامت ناخن های خود پیشگیری کنید.

  •  تمیز کردن ناخن قبل از دیپینگ

نظافت ناخن های دست شما قبل از این که بخواهید اقدام به هر کاری بنمایید بسیار مهم است. به این منظور باید هر گونه ماده اضافی را از روی ناخن خود حذف کنید و لبه های آن را به طور کامل پاک کنید. هم چنین باید سعی کنید به بهترین نحو بخش های اضافه ناخن را جدا نمایید.

این کار باید به گونه ای انجام شود که هیچ گونه آلودگی در زیر ناخن ها وجود نداشته باشد و روی ناخن نیز هیچ ماده اضافی از قبیل لاک و غیره وجود نداشته باشد.

وجود هر گونه آلودگی بر روی ناخن باعث خواهد شد که در آینده امکان رشد عوامل بیماری زا فراهم شده و مشکلاتی برای سلامت ناخن ها و دستان شما به وجود آید.

  •   سوهان کشی ناخن

در این مرحله ناخن های خود را به طور کامل برای کاشت دیپینگ ناخن های جدید آماده می کنید. این کار با سوهان کشی انجام خواهد شد.

البته این را هم بگوییم که عده ای این مرحله را نادیده می گیرند و پس از تمیز کردن ناخن ها بدون سوهان کشی اقدام به کاشت ناخن می نمایند. اما توصیه می کنیم که سوهان کشی را فراموش نکنید و سعی در آماده سازی کامل ناخن های دست

خود برای کاشت دیپینگ داشته باشید.

یک نکته مهم دیگر این است که در عین حال که ناخن ها را به طور کامل ساییده می کنید، باید دقت داشته باشید که در سوهان کشی  افراط نکنید. زیرا که افراط در این مرحله خواهد توانست مشکلاتی را برای شما به وجود آورد. یکی از این

مشکلات رشد قارچ ها خواهد بود که خود زمینه را برای به وجود آوردن انواع مشکلات برای سلامتی شما به وجود خواهد آورد.

  •  انتخاب سایز مناسب

انتخاب-سایز-مناسب

قبل از قالب گذاری سعی کنید تا بهترین سایز را که مناسب شما می باشد برای کاشت انتخاب کنید. به هر حال هر کسی بخصوص عروس خانم ها ممکن است که برای دستان خود نیاز به سایز مخصوصی داشته باشد و یا این که از فرم خاصی از

ناخن برای کاشت خوشش بیاید که در این مرحله باید هنگام انتخاب اندازه و تیپ مناسب به این نکات نیز توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل خرید لباس عروس کار کرده

  •   قالب گذاری ناخن

در این مرحله باید از یک لایه پرایمر برای کاشت ناخن استفاده کنید. به این منظور با استفاده از پرایمر ضمن ایجاد یک لایه ناخن های خود را تمیز نموده و آنها را آماده دریافت تیپ مناسبی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید و سایزی متناسب با

دست های شما دارد بنمایید.

باز هم تأکید می کنیم که قبل از ایجاد لایه پرایمر نسبت به انتخاب بهترین تیپ در بخش قبل دقت کافی مبذول داشته باشید. شما این امکان را خواهید داشت تا چند بار این مرحله را تکرار کنید تا به حجم دلخواه برسید و با استفاده از چسب

مخصوص آن را روی صدف ناخن خود بچسبانید.

  •   ظریف کاری

در نهایت نوبت به ظریف کاری خواهد رسید. ظریف کاری با حذف بخش های اضافه انجام خواهد شد. شما این کار را با استفاده از کاتر انجام خواهید داد. در نهایت پس از ظریف کاری به فرم دلخواه خود رسیده اید. البته بهتر است که با استفاده از

سوهان گوشه های ناخن را به خوبی مرتب نموده و لبه های تیز آن را از بین ببرید.

هر چه بیشتر به ظرافت ناخن های خود اهمیت بدهید بیشتر به فرم نهایی و دلخواه مورد علاقه خود نزدیک خواهید شد.

مقایسه کاشت دیپینگ ناخن و سایر روش ها:

مقایسه-کاشت-دیپینگ-ناخن-و-سایر-روش-ها

همان طور که در بالا اشاره شد در روش کاشت دیپینگ ناخن شما از پرایمر استفاده می کنید. این در حالی است که در روش های دیگر مواد دیگری مانند لیکویید برای انجام این کار استفاده می شود.

روش های دیگری هم مانند روش کاشت ژله ای و یا کاشت پودری وجود دارند. یا این که می توان روش کاشت میکس را نام برد که هر یک ممکن است توسط افرادی توصیه شوند. هر یک از این تکنیک ها ممکن است مزایایی داشته باشند که

استفاده از آنها را برای عده ای مناسب تر خواهند نمود که در این بخش امکان بررسی همه آنها وجود ندارد.

اما همان طور که گفته شد کاشت دیپینگ با استفاده از لایه پرایمر و قرار دادن ناخن به طور عمودی در داخل پودر امکان کاشت راحت را فراهم خواهد نمود. البته سوهان کشی، با فرینگ و پولیش را هم نباید فراموش کنید.

چه کسانی نباید کاشت دیپینگ ناخن انجام دهند؟

در صورتی که ناخن های شما مستعد ابتلا به بیماری های قارچی می باشد و یا این که احتمال ابتلا به بیماری های ویروسی در شما بالا است، بهتر است که از کاشت ناخن منصرف شوید.

نه تنها در روش کاشت دیپینگ ناخن بلکه در بسیاری از روش های دیگر امکان دارد که استفاده از تکنیک‌های ذکر شده احتمال ابتلا به بیماری های ویروسی را بیشتر کند و یا این که زمینه را برای افزایش حساسیت های پوستی افزایش دهد. البته همان طور که

گفته شد همه این روش ها به یک اندازه بر روی سلامت پوست تاثیر نخواهند گذاشت.

آیا کاشت ناخن عوارض دارد؟

آیا-کاشت-ناخن-عوارض-دارد؟

بسیاری از تکنیک هایی که استفاده می شوند و از جمله کاشت دیپینگ ناخن ممکن است که عوارض جانبی متعددی برای خانم ها به همراه داشته باشند. یکی از آنها تغییر رنگ ناخن است. البته عوارض دیگری مانند تغییر شکل ناخن نیز شایع

هستند.

در نهایت ممکن است که بعضی از شیوه های کاشت باعث کاهش یا توقف رشد ناخن ها شوند (توجه داشته باشید که هر یک از روش هایی که باعث توقف رشد ناخن ها می شوند را استفاده ننمایید).

سایر مشکلات مانند عفونت های قارچی و یا امکان بروز حساسیت های پوستی در عده ای از خانم ها نیز که در بخش های دیگر مورد اشاره قرار گرفته اند و در این بخش مورد بحث قرار نخواهند گرفت.

نکات مهم پس از کاشت دیپینگ ناخن:

نکات-مهم-پس-از-کاشت-دیپینگ-ناخن

سعی کنید که پس از این که ناخن های جدید را کاشتید از وارد شدن ضربه به آنها پیشگیری کنید. هم چنین بهتر است مواظب باشید که دستان خود را به اجسام آلوده که امکان دارد میکروب ها و ویروس ها را به اطراف ناخن ها برسانند نزنید و به

طور جدی از تماس با اشیای آلوده اجتناب کنید.

در هنگام استفاده از شوینده ها نیز محتاط باشید و حتما از دستکش استفاده کنید. در مواقع خاص و به عنوان مثال در هنگام شنا نیز از بهداشتی بودن محیط مطمئن شوید.

نتیجه گیری در مورد کاشت دیپینگ ناخن:

در روش دیپینگ بر خلاف تعدادی از تکنیک های متداول دیگر نیازی به استفاده از لیکویید نخواهد بود و در روش کاشت دیپینگ ناخن تنها نیاز به استفاده از پرایمر و پودر خواهید داشت. به این منظور لازم است تیپ را روی ناخن های خود بگذارید.

شما باید با سوهان کشی خود را آماده استفاده از پرایمر کنید و پس از آن در نهایت ناخن ها را به طور عمودی داخل پودر کاشت قرار دهید تا بتوانید در مراحل نهایی فرم دلخواه را ایجاد کنید که با استفاده از کاتر و سوهان کشی انجام خواهد شد.

ما در این متن به طور مفصل در مورد هر یک از مراحل بالا و نیز مزایا و معایب روش دیپینگ نکاتی را بیان کردیم. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما سودمند واقع شده باشد.

 


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله آموزش قدم به قدم کاشت دیپینگ ناخن چه امتیازی می دهید

۳.۰
۱ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۱
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت