بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی

در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌اید که در اطراف شهر بزرگ تهران شهرهای جدیدی ایجاد شده‌اند، که با توجه به قدمتی که دارند از توسعه و رشد خوبی برخوردارند. افرادی که قصد مهاجرت به استان تهران را دارند بیشتر این شهرها را برای سکونت و زندگی انتخاب می‌کنند. کیفیت آب و هوای مناسب، نزدیکی به پایتخت و امکانات، قیمت مناسب ازجمله دلایلی است که افراد تمایل نشان‌ می‌دهند که در این شهرها زندگی و یا سرمایه‌گذاری کنند. یکی از شهرهای تازه تأسیس که افراد تمایلی زیادی برای زندگی در آنجا دارند، شهر پرند است. از این‌رو در این مقاله از سایت شهرهای جدید قصد داریم به بررسی بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی بپردازیم تا شما بیشتر با این شهر آشنا شده و بتوانید بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید، پس لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید.

معرفی شهر پرند

معرفی شهر پرند

پرند یک شهر تازه تأسیس شده در شهرستان رباط‌ کریم است که در کنار شهرهای هشتگرد و پردیس در دسته شهرهای تازه تأسیس قرار می‌گیرد. پرند یک شهر نوین است که سال‌به‌سال به خدمات رفاهی، آموزشی، بهداشتی این شهر افزوده می‌شود. همچنین رشد و توسعه خدمات شهری و زیرساخت‌های عمرانی، ارتباطی و حمل و نقل سبب شده‌ است که پرند به یک مکانی عالی برای زندگی تبدیل شود.

علاوه‌ بر ویژگی‌هایی که گفته‌شد، از آنجایی که شهر پرند، در جنوب‌غربی استان تهران و در کیلومتر سی‌ آزادراه تهران_ ساوه قرار گرفته‌است، باعث شده که افراد زیادی به دلیل نزدیکی به پایتخت این شهر زیبا را برای سکونت انتخاب کنند.

ویژگی‌های شهر پرند

شهر پرند ویژگی‌های خاص خود را دارد، ویژگی‌هایی که افراد سرمایه‌گذار را برای جذب سرمایه به این شهر مشتاق می‌کند، ویژگی‌هایی از جمله: نزدیکی به پایتخت، نزدیکی به شهرستان زرندیه استان مرکزی، برخوداری از آب‌و‌هوای مناسب و بارش بارندگی 200میلیمتری در این شهر، شیب کم‌تر از 5 درصد زمین‌های شهر پرند، رونق کارگاه‌های صنعتی در سال‌های نزدیک، سبب علاقه‌مندی افراد برای سکونت و سرمایه‌گذاری شده‌است.

اما به نظر شما بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی کدام است؟

لازم به ذکر است که شهر پرند به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که قسمت صنعتی واقع در جنوب و قسمت مسکونی واقع در شمال این شهر است. قسمت مسکونی این شهر دارای 7 فاز (0 تا 6) است؛ اما بهترین فاز برای سکونت و سرمایه گذاری در شهر پرند فاز 0 تا 3 است.

در ادامه به بررسی بیشتر این فاز‌ها می‌پردازیم تا علاوه‌ بر آشنایی دلیل محبوبیت و علتی که می‌گوییم فاز 0 تا 3 بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی است را بدانید.

بررسی بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی

بررسی-بهترین-فاز-پرند-برای-سرمایه‌-گذاری-و-زندگی

بررسی فاز صفر شهر پرند

فاز صفر پرند را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فازهای این شهر به حساب آورد. از آنجایی که این فاز تراکم ساختمانی پایینی دارد و همچنین قطعات زمین به صورت بزرگ تفکیک بندی شده‌است، می‌توان عنوان نمود که فاز صفر پرند بهترین مکان برای سکونت است. این فاز که در ابتدای بلوار چهارباغ احداث شده‌است دارای جمعیت کمتری نسبت به سایر فازها بوده و افرادی که تمایل به زندگی در مناطق آرام و کم جمعیت را دارند این فاز بهترین گزینه برای سکونت است.

اگر در این فاز شروع به گردش کنید متوجه خواهیدشد که در فاز صفر اکثر خانه‌ها به صورت شخصی سازی و ویلایی و لوکس آن‌هم در مساحت‌های بزرگ طراحی و ساخته‌شده‌اند. علاوه‌براین شما در این فاز می‌توانید به راحتی به امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی دسترسی داشته‌باشید. تنها عیبی که می‌توان برای این منطقه بیان نمود قیمت بالای خانه‌ها و زمین نسبت به دیگر فازهای شهر پرند است.

از این‌رو فاز صفر را می‌توان به عنوان بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی به حساب آورد. زیرا این فاز امکان زندگی در یک منطقه آرام را به شما هدیه می‌دهد.

بررسی فاز یک شهر پرند

یکی از قدیمی‌ترین فازهای تأسیسی در شهر پرند را می‌توان فاز یک عنوان نمود که طرح این فاز در سال 1369 شروع شده و تکمیل گردیده‌است. فاز یک شهر پرند در بلوار شهدا و علامه‌طباطبایی قرارگرفته‌ که دارای تراکم جمعیتی کمی است ولی تعداد جمعیت در این فاز بیشتر از فاز صفر است. همچنین در فاز یک شما شاهد تفکیک زمین به قطعات بزرگ و ساخت خانه‌های لوکس و ویلایی همانند فاز صفر هستید.

از دیگر تفاوت‌هایی که می‌توان بین فاز یک و صفر شهر پرند بیان نمود این موضوع است که فاز یک نسبت به فاز صفر دسترسی بهتری به مرکز شهر و امکانات دارد. از جمله امکاناتی که شما می‌توانید در فاز یک به آن‌ها دسترسی داشته‌باشید عبارت‌اند از: مکان‌های آموزشی و مهدکودک‌ها، آتش‌نشانی، مدارس در مقاطع مختلف، امکانات تفریحی مانند: پارک‌ها و بوستان کوهسار، کلانتری، مراکز درمانی و....

فاز یک‌ نیز به تبع از سایر فازها اسامی خیابان‌های آن از یک ترتیب خاصی برخودار است و شما شاهد این هستید که این خیابان‌ها به نام قله‌های بلند ایران همچون: سهند، سفیدار و... نام‌گذاری شده‌است. بنابر این اگر شما دوست‌دارید در یک منطقه لوکس و در عین‌حال آرام و کم‌ جمعیت که بتوانید به راحتی به امکانات رفاهی و مرکز شهر دسترسی داشته‌‌باشید زندگی کنید، فاز یک می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. از این رو می‌توان فاز یک را به عنوان  یکی از بهترین فازهای پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی به حساب آورد.

بررسی فاز دو شهر پرند

-بررسی-فاز-دو شهر-پرند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تقریبا 50 درصد از منطقه‌ شهری پرند مربوط به فاز دو و سه است. در فاز دو شهر پرند شما شاهد وجود شرکت‌های ساخت‌‌وساز فعال هستید، این شرکت‌ها تیپ‌های ساختمانی مختلفی را ارائه می‌دهند که این ویژگی ممتاز سبب می‌شود افراد با سلایق مختلف بتوانند در فاز دو شهر پرند به راحتی خانه مورد نظر خود را برای سرمایه‌گذاری و یا سکونت و زندگی بیابند.

در این فاز شما می‌توانید به راحتی به امکاناتی رفاهی گسترده‌ای از جمله: دانشگاه پیام‌نور، شش بوستان و پارک، برخی از بانک‌های دولتی و خصوصی، کتابخانه، مراکز بهداشتی و درمانی، امکانات دولتی مانند: اداره آب‌و‌فاضلاب، مخابرات، مراکز اداری و تجاری، ادارات دولتی و... دسترسی داشته‌باشید. از این‌رو اگر دسترسی به امکانات رفاهی گسترده و اماکن دولتی در اولویت برایتان قرار دارد انتخاب فاز دو یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی است.

فاز دو را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی به حساب آورد، که با تنوع بالایی که در بافت ساختمانی دارد می‌تواند به خوبی تمامی سلایق را پاسخگو باشد.

بررسی فاز سوم شهر پرند

فاز سوم پرند برخلاف سه فاز قبلی از نظر قدمت، جدیدتر و از تراکم جمعیت بیشتری برخودار است. این فاز نسبت‌ به فازهای قبلی بیان شده از امکانات و ساخت‌و‌ساز ضعیف‌تری برخودار است. بخشی از فاز سه مربوط به ساختمان‌های مسکن مهر می‌شود که از نظر ساخت ضعیف‌تر و از نظر تراکم جمعیت از جمعیت بالاتری برخودار هستند؛ ولی از آن‌جایی که در هر منطقه از این فاز مراکز خدماتی متمرکزی وجود دارد افراد می‌توانند نیازهای خود را بدون طی مسافت‌های طولانی و یا رفتن به مراکز شهر رفع کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیابان‌های فاز سه پرند به اسم شاعران نام‌گذاری شده‌است و از نظر قیمت، خانه‌های این فاز از قیمت مناسب‌تری نسبت به سه فاز قبلی برخودار است. از این رو این منطقه می‌تواند برای افرادی که نیاز به خانه‌هایی با کیفیت خوب و با قیمت مناسب دارند گزینه مناسبی به‌شمار بیاید. فاز سوم را نیز می‌توان در دسته بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی به حساب آورد.

سرمایه‌گذاری در شهر پرند

سرمایه-‌گذاری-در-شهر-پرند

سرمایه‌گذاری کردن را می‌توانیم به عنوان پشتوانهای برای آینده‌ی خود و فرزندانمان به حساب بیاوریم. در این امر برخی افراد تمایل دارند که پول خود را به صورت طلا و یا ارز و برخی دیگر در بورس سرمایه‌گذاری کنند. اما یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری خرید ملک و یا زمین است.

خرید زمین و یا ملک در شهر پرند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. این شهر بیش از 17 هزار هکتار مساحت داشته و دارای بخش‌های مسکونی و صنعتی است. به خاطر داشته‌باشید بیشترین شهرهایی که در ایران ساخته می‌شود از جمله در اطراف استان به این‌ منظور است که بار اقتصاد ملی را به دوش بکشند. شما می‌توانید با خرید ساختمان‌هایی مسکونی و یا تجاری در بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی، سرمایه‌ای برای آینده خود و فرزندانتان ایجاد کنید.

 زیرا زمین‌های این شهر از شیب مناسب برخودار بوده و همچنین خاک‌ مناسبی برای مرتبه سازی دارد. علاوه بر اینها نزدیکی این شهر به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی و برنامه‌هایی مانند: نمایشگاه بین‌المللی پرند، پروژه‌های  تفریحی و مجموعه ورزشی بزرگ که در افق 10 ساله راه‌اندازی خواهدشد، از جمله مواردی است که سبب می‌شود شهر پرند برای سرمایه‌گذاری یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از شهرهای جدید سعی نمودیم بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی را به شما عزیزان معرفی کنیم، ولی به خاطر داشته‌باشید مواردی که بیان نمودیم به این معنا نیست که دیگر بخش‌های شهر پرند جایی مناسب برای زندگی و یا سرمایه‌گذاری نیست.

در واقع می‌توان گفت انتخاب یک فاز تحت عنوان بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی کاملاً به شما بستگی دارد، زیرا این شما هستید که مشخص می‌کنید تمایل دارید در چه مکان‌ها و خانه‌ها با چه سبک‌هایی زندگی کنید. همچنین در مورد سرمایه‌گذاری در خصوص این  شهر نیز می‌توان گفت که شما قصد دارید این سرمایه‌گذاری برای چه مدتی انجام بدهید؟ و بودجه مورد نظر شما چقدر است.

در واقع شما در کنار پول، زمان خود را نیز سرمایه‌گذاری می‌کنید و نمی‌توان به صورت قطع گفت که کدام فاز برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب است. زیرا هر شخص با توجه به شرایطی که دارد ممکن است شرایط سرمایه‌گذاری متفاوتی نیز داشته‌باشد.

بهترین پیشنهادی که می‌توانیم به شما عزیزان ارائه بدهیم در خصوص مشخص کردن بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی، یک توجه به شرایط و ویژگی‌ها و سلایق خودتان است، دو مشورت با افراد ماهر در این زمینه می‌باشد.

امید است که توانسته‌باشیم در این مقاله از شهرهای جدید اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌باشیم.


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله بهترین فاز پرند برای سرمایه‌گذاری و زندگی چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت