همه چیز درباره خرید ملک در دبی

 

یکی از راه‌های سرمایه گذاری و اقامت گرفتن در کشور‌های دیگر، خرید ملک در آن کشور است. دبی به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ایران و اقتصاد قوی، مرکز مهمی برای سرمایه گذاری و خرید ملک اطلاق می‌گردد. در ادامه با ما همراه شوید تا علاوه بر معرفی این شهر و انواع ملک در آن، در خرید ملک در دبی به شما کمک کنیم.

معرفی دبی

دبی یک کلان شهر در امارات متحده عربی است و در جنوب خلیج فارس قرار دارد که یک شهر ساحلی است و هوای آن گرم و مرطوب است. به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود میدان‌های نفتی موجود در این شهر و بندری بودن آن، تجار از نقاط مختلف برای تجارت، متخصصان در حوزه‌های مختلف و کارگران از مناطق آسیایی برای کار کردن به این شهر سفر می‌کنند. از طرفی به دلیل جاذبه‌های زیاد این شهر و همچنین به دلیل روابط خوبی که با دیگر کشور ها دارد، این شهر دارای 80 خط هوایی است که باعث می‌شود افراد زیادی به عنوان توریست به این کشور سفر ‌کنند که یک منبع مالی مهم (علاوه بر نفت) برای حکومت آنها محسوب می‌شود. در این شهر، مناطق آزادی نیز وجود دارد که افراد خارجی می‌توانند در این مناطق ملک بخرند و با این سرمایه گذاری بتوانند اقامت این شهر را دریافت کنند. در این مقاله از شهرهای جدید به این موضوع پرداخته ایم.

امکانات شهر دبی

امکانات-شهر-دبی

قبل از خرید ملک در دبی، شما باید با امکانات این شهر آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید. این شهر مانند بسیاری از کلان شهرها دارای امکانات رفاهی زیادی است. اگر شما بخواهید پس از خرید ملک در دبی در این شهر همراه با خانواده خود اقامت داشته باشید، باید در ابتدا امکانات آموزشی این شهر را بدانید. در این شهر یک منطقه آموزشی به نام شهرک دانش وجود دارد که مراکز مهم آموزشی این شهر در این منطقه قرار دارد از طرفی دبی دارای یک دانشگاه معروف به نام دانشگاه آمریکایی است پس فرزند شما به راحتی می‌تواند در این مراکز تحصیل کند.

از دیگر امکانات دبی، وجود مرکز خریدهای متنوع مانند دبی مال، امارات مال، مرکز خرید میردف و غیره است که این مراکز خرید، اغلب سرپوشیده هستند که برای جلوگیری از اذیت شدن افراد از آب و هوا این منطقه است و انواع محتلفی از وسایل، از برند های معروف و با کیفیت بالا در این مراکز خرید ارائه می‌شوند. دبی دارای بازارهای سنتی معروف نیز می‌باشد مانند بازارالراس، بازار طلای دبی و غیره. این شهر، با وجود شرایط آب و هوایی که دارد، دارای بوستان‌های زیاد و همچنین پارک‌های آبی متعدد است که افراد می توانند در روزهای مختلف از آن استفاده کنند. از طرفی دبی دارای معروف‌ترین ورزشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی است که با شکل‌های متنوع و امکانات بالا، ساخته شده اند تا علاوه بر برگزاری مسابقات جهانی مختلف در آن، مردم این شهر نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر تمام این امکانات، دبی از جاذبه‌های زیادی مانند برج خلیفه، جزیره‌های مصنوعی مانند جزیره نخل و غیره برخوردار است که شما می توانید در تعطیلات خود از آنها دیدن کنید.

انواع ملک در دبی و خرید آنها

انواع-ملک-در-دبی-و-خرید-آنها

با توجه به افراد مختلف با زمینه کاری مختلفی که در دبی زندگی می‌کنند، ملک‌های متفاوتی نیز در این شهر وجود دارند که هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

آپارتمان‌ها در دبی

به دلیل وجود آسمان خراش‌ها و ساختمان‌های بلند در این شهر، آپارتمان‌ها با ارتفاع‌های متعدد یکی از گزینه‌های خرید برای افراد می‌باشد. شما می توانید با توجه به سرمایه‌ای که دارید محل آپارتمان خود را انتخاب کنید. اگر بخواهید سرمایه زیادی را برای خرید آپارتمان قرار دهید، مناطقی مانند دبی مارینا، مرکز دبی، برجهای دریاچه جمیرا و دیگر مناطق لوکس مناسب خواهد بود که مناطق مسکونی نیز به شمار می‌روند و شما را از صداهای موجود در اطراف دور ‌می‌کنند و شما می توانید آرامش زیادی را در این مناطق داشته باشید. معماری این آپارتمان‌ها، اغلب معماری غربی است و چشم انداز بی نظیری نیز در این آپارتمان‌ها وجود دارند. این مناطق دارای فضای سبز هستند که مکان مناسبی برای گذراندن وقت با خانواده تان می‌باشد. برای خرید آپارتمان‌های ارزان‌تر نیز در این شهر مناطقی وجود دارد از جمله این مناطق، شهر بین‌المللی، میدان شهر دبی و رمرام و غیره است. به دلیل مسکونی بودن این مناطق در اطراف آنها امکانات زیادی وجود دارد که زندگی را برای افراد ساکن در این آپارتمان‌ها ساده تر می‌کند.

از مزایا خرید آپارتمان این است که آپارتمان‌ها ارزان تر از خانه‌های منفرد در این شهر می‌باشند و هزینه نگهداری آنها بسیار کمتر است و مدیر هر ساختمان، وظیفه نگهداری از ساختمان را دارد که این موضوع، از وظایف شما می‌کاهد.

با توجه به مطالب گفته شده، آپارتمان‌ها یک محل مناسب برای زندگی و همچنین سرمایه گذاری برای شما می‌باشد و شما مطابق با بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید آنرا خریداری کنید.

 هتل آپارتمان در دبی

 هتل-آپارتمان-در-دبی

با وجود توریست‌های زیادی که از این شهر دیدن می‌کنند، خرید هتل، یکی از روش‌های پر سود سرمایه گذاری است. اما همه توانایی خرید یک هتل لوکس و مجلل را ندارند. یکی از روش‌های خرید ملک در دبی، خرید هتل آپارتمان‌ها در دبی است که قیمت‌های ارزانی نیز دارند. در واقع شما یک واحد آپارتمان را میتوانید در یکی از هتل‌ها خریداری کنید و از سود آن نیز استفاده کنید. خرید هتل آپارتمان باعث می‌شود علاوه بر استفاده از سود سالیانه از این هتل آپارتمان‌ها، هر موقع که بخواهید به این شهر سفر کنید و از امکانات هتل به عنوان یکی از مالکین هتل استفاده کنید. هزینه‌های نگهداری از هتل آپارتمان نیز بسیار پایین است و مدیر مسئول هتل، وظیفه نگهداری هتل آپارتمان شما را بر عهده دارد و شما با خیالی آسوده می توانید از سرمایه گذاری خود، لذت ببرید.

بیشتر بدانید:

قیمت ملک و سرمایه گذاری در ترکیه

تفاوت های بین خانه شهری و خانه ویلایی

همه چیز درباره خرید ویلا در استانبول

چمستان کجاست و خرید ویلا در چمستان چه مزیتی دارد

 دفاتر برای فروش در دبی

اگر بخواهید همراه با خرید ملک، بیزنس خود را در دبی گسترش دهید، خرید دفاتر در دبی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد که با توجه به موقعیت اقتصادی دبی، شما می توانید با افرادی که در زمینه شما فعالیت می‌کنند ارتباط برقرار کنید و کار خود را گسترش دهید.علاوه بر آن، دفاتر در دبی به دلیل فضایی که دارد، باعث جلب مشتریان شما می‌شود. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت دفاتر در دبی بالا است و عوامل متعددی مانند موقعیت جغرافیایی، نزدیک بودن انواع رستوران و کافه، بانک‌ها و غیره در قیمت آنها مؤثر است و شما باید بدانید که کار شما چقدر سوددهی دارد تا متناسب با آن بتوانید دفتر مورد نظر خود را خریداری کنید تا متوجه ضرر نیز نشوید و علاوه بر آن بر روی کارکنان شما نیز تاثیر منفی نداشته باشد.

ویلاها در دبی

ویلاها-در-دبی

ویلاهای چند خوابه متعددی در دبی وجود دارد و از دو خوابه تا 8 خوابه را شامل می‌شود. این ویلاها دارای یک محیط سبز هستند و اغلب آنها دارای پارکینگ هستند و با توجه به قیمت‌هایی که دارند امکانات آنها نیز متنوع خواهد بود. ویلاها در دبی به سبک‌های متنوعی است و شامل ویلاهای سویلا، ویلاهای لاروزا، ویلاهای لجندر،ویلاهای لامبورگینی، ویلاهای ترامپی، ویلاهای هارمونی، ویلاهای الی ساب و غیره هستند که هر کدام ویژگی‌های متنوعی دارد و هر کدام در منطقه خاصی قرار گرفته اند که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی خواهیم کرد.

ویلاهای سویلا

ویلاهای سویلا، از ویلاهای پر فروش در دبی می‌باشد که در منطقه دبی اسپورت سیتی واقع شده است که یکی از معروف ترین مناطق در دبی می‌باشد. معماری این ویلاها مدرن است و مجموعه‌ای از امکانات در مجموعه این ویلاها قرار دارد تا آسایش و رفاه برای افراد درون آن ایجاد شود.

ویلاهای لاروزا

این ویلاها سه خوابه و دو خوابه در منطقه ویلانوا در دبی هستند که هر کدام دارای باغ خصوصی است از ویژگی‌های این ویلاها نزدیکی به مناطق پربازدید دبی است که شرایط پرداخت آن بسیار آسان می‌باشد. این ویلاها در سال 2024 به بهره برداری خواهند رسید و برای سرمایه گذاری، مکانی ایده آل محسوب می‌شوند و دارای امکانات رفاهی متنوعی نیز هستند.

 زمین برای فروش در دبی

زمین‌های برای فروش در دبی در قسمت‌های مختلفی از آن قرار دارند. در واقع وقتی شما یک قطعه زمین در دبی خریداری می‌کنید، این قطعه از زمین در برنامه برای ساخت هتل، ویلا، آپارتمان و غیره قرار دارد که در سال‌های آینده ساخته خواهند شد. پس شما می توانید با توجه به نوع ملکی که می خواهید در آینده داشته باشید، این زمین‌ها را در متراژهای مختلف خریداری کنید.

تاون هاوس در دبی

تاون-هاوس-در-دبی

 اگر بودجه‌ای که در اختیار دارید محدود است و قصد سرمایه گذاری دارید، تاون هاوس ها در دبی به شما پیشنهاد می‌شوند. تاون هاوس ها در واقع خانه‌های شهری هستند که در محله‌های مختلف قرار می‌گیرند و برای زندگی روزمره، بسیار مناسب هستند. تعمیر و نگهداری این خانه‌ها، تقسیم می‌شود پس از هزینه‌های آن کاسته خواهد شد. این خانه‌ها حیاط دار هستند که قیمت آنها نسبت به ویلاها بسیار کمتر است و شما یک محیط خصوصی برای خود دارید. از دیگر ویژگی‌های این نوع ملک در دبی، دسترسی به امکانات مختلف است که افراد به مناطق تفریحی، ورزشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی به سادگی دسترسی دارند و به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند. این نوع خانه ها یک خوابه تا 5 خوابه را شامل می‌شوند که در واقع یک محیط کاملاً مسکونی و خانوادگی هستند.

 مغازه ها در دبی

این نوع از ملک‌ها، شامل انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌های خرده فروشی است. با توجه به توریستی بودن این شهر، فروشگاه‌ها سود بسیار خوبی دارند. پس اگر به دنبال خرید ملک هستید که به همراه آن در دبی به کار مشغول شوید، این نوع از ملک به شما پیشنهاد می‌شود.

قیمت انواع ملک در دبی

قیمت-انواع-ملک-در-دبی

قیمت ملک در دبی، متناسب با نوع ملک، موقعیت آن و متراژ آن متفاوت خواهد بود. اما به این نکته توجه کنید که دبی شهر بسیار گرانی است پس هیچ کدام از ملک‌ها قیمت پایین تر از 150 هزار دلار ندارند و در برخی مناطق آن تا 100 میلیون دلار نیز می‌رسد. اما اگر بخواهیم به صورت متوسط در نظر بگیریم، هر ملک 500 هزار دلار قیمت دارد. پس برای خرید ملک در دبی باید به این نکته توجه کنید تا دچار شک نشوید.

مزایا خرید ملک در دبی

در مطالب قبل به صورت پراکنده به مزایای خرید ملک در دبی اشاره کردیم اما در این قسمت می‌خواهیم به صورت کامل، آنها را بررسی کنیم. این شهر توریستی ترین شهر در دنیا است و رشد اقتصادی بالاتر از 20 درصد دارد. ساخت و سازهای زیادی در این شهر صورت می‌گیرد که شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خودتان، یک ملک را خریداری کنید. قانون و مقررات سختی در این کشور برقرار است که آمار جرم و جنایت را در این شهر به شدت پایین آورده است و امنیت سرمایه گذاری نیز در این شهر بالا است. از طرفی این شهر به ایران بسیار نزدیک است که باعث می‌شود هزینه رفت و آمد بسیار پایین باشد و محل مناسبی برای سکونت و رفت و آمد برای ایرانی‌ها به حساب بیاید.

مراحل خرید ملک در دبی

برای خرید ملک به صورت قانونی باید پروسه خرید خود را از طریق آژانس‌ها و یا شرکت‌های معتبر خرید و فروش ملک انجام دهید. پس از یافتن ملک مورد نظر که باید در منطقه‌ای باشد که خرید ملک توسط افراد خارجی آزاد باشد، یک توافق نامه بین شما عقد می‌شود که MOU نام دارد و پس از آن شما مبلغی را به عنوان ودیعه به فروشنده نزد آژانس و یا شرکت قرار می‌دهید. برای انتقال مالکیت، باید گواهی عدم شکایت NOC که توسط شما و با حضور فروشنده در دفتر سازنده پروژه درخواست و صادر بشود و سپس قرار داد بین شما و فروشنده امضا می‌شود که هر دو طرف باید به مفاد آن پایبند باشند و سپس سند ملک به نام شما در خواهد آمد.

سخن پایانی

دبی یکی از معروف‌ترین شهر ها در جهان است که یکی از مراکز اقتصادی در دنیا محسوب می‌شود. خرید و فروش ملک در این شهر بسیار رونق دارد که افراد زیادی برای سکونت، سرمایه گذاری و یا برای انجام کار این ملک‌ها را خریداری می‌کنند و از آنها استفاده می‌کنند. با توجه به قوانین خاصی که در این کشور وجود دارد، خرید ملک باید با توجه به این قوانین صورت بگیرد پس برای انجام این کار شما نیاز به یک شرکت معتبر در این زمینه دارید تا در این راه به شما کمک کند.

منتظر نظرات ارزشمند شما درباره مقالات شهرهای جدید هستیم.

 


امتیاز و نظر کاربران

به مقاله همه چیز درباره خرید ملک در دبی چه امتیازی می دهید

۰.۰
۰ کاربر امتیاز داده اند
۰
۰
۰
۰
۰

۵

۴

۳

۲

۱

برچسب های مرتبط
تبلیغات کلید املاک

ورود / عضویت